annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fiber en bestaande Love Trio pack

Topic gestart op: 16-06-22 10h24

Antwoorden: 2 antwoorden

Mapexadi
Aspirant verkenner

Fiber en bestaande Love Trio pack

Hoi allemaal

Er wordt bij mij in de straat fiber geïnstalleerd, mijn vraag is nu als ik verander naar fiber kan ik dan nog al mijn tv posten kijken en hoe zit het met mijn vaste telefoonlijn en het belangrijkste wat kost dat, ik vindt enkel oude prijzen bij orange.

Groetjes Mapexadi

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Case321
Veteraan verkenner

Momenteel is het allemaal te zien wie Fiber zal aanleggen in uw straat.

Hier (omgeving Gent) heeft de gemeente een contract met Fiberklaar. Fiberklaar staat open (volgens hun folders) in de toekomst voor alle providers. Maar momenteel is dit enkel Proximus en dochterondernemingen, plus nog enkele randfirma’s. Van Orange en Telenet is er vooralsnog geen sprake.

Ik heb ingetekend voor de gratis aanleg van Fiber tot in mijn woning en zal afwachten wat de toekomst brengt, dit zonder enige verplichting tot enig contract om effectief een Fiber aansluiting te nemen.In andere streken is het Fluvius die Fiber tot aan de woningen brengt, en dit is wel samen met Orange en Telenet. 
Dus alweer een typisch  Belgisch of Vlaams verhaal. (Schrappen wat niet past 😉).

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Mapexadi 

Dit vind ik op de site Home Fiber vanaf 40€/maand | Orange België

Voor TV zie ik alleen de TV Lite die weinig posten heeft

Zou eens informeren of je Orange TV niet in de plaats kunt krijgen met de nieuwste decoder - denk dat dit mogelijk moet zijn aangezien deze volledig op internet werkt en geen coax nodig heeft Configureer je Love pack | Orange België

Denk dat een vaste telefoonlijn ook mogelijk moet zijn - werkt via internet - maar ook na te vragen

Bonus met de Fiber is dat de boost maar 10 EUR kost (anders 15) en je tot 1 Gbps gaat (anders tot 400 Mbps)

Als je informeert, laat iets weten - kan van pas zijn voor de volgende die Fiber bestelt

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen