Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 20h53
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo
wij zijn net klant geworden. Een eerste technieker kwam op 24/10 langs voor de installatie, een 2de op 26/10 en een 3de op 30/10. Er werd ons iets gezegd van een ip adres, maar eerlijk we snappen daar niets van.
We hebben al super veel gebeld, let op de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, maar we worden het nu wel een beetje beu… we kunnen enkel tv kijken via mobiele data en een airbox die we kregen, maar dit is allesbehalve. Het is vakantie en de kids kunnen enkel via mobiele data naar tv kijken of op hun PlayStation spelen, wat soms niet goed werkt.
Iemand dit ook meegemaakt en weet wat het probleem was? Of misschien raad weet?
dank je wel.
groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
vrijdag is er opnieuw een technieker gekomen. Die plaatste een nieuwe modem en problem solved… 11 dagen stress en bellen en mailen en zo’n simpele oplossing… maar bon het werd opgelost! We hebben terug wifi en we kunnen tv kijken! ☺️
bedankt om te antwoorden !🙏🏻
groetjes
Hallo
vrijdag is er opnieuw een technieker gekomen. Die plaatste een nieuwe modem en problem solved… 11 dagen stress en bellen en mailen en zo’n simpele oplossing… maar bon het werd opgelost! We hebben terug wifi en we kunnen tv kijken! ☺️
bedankt om te antwoorden !🙏🏻
groetjes
Denk dat de modem geen IP adres krijgt, @Berley Daarom hebben ze je een AirBox gegeven om te depanneren.
Is een technische kwestie waarin we je hier - al klant - niet kunnen helpen
Enige wat je kan doen is wachten tot het opgelost raakt
Good luck
Hallo
ja idd, wachten… nu heb ik terug gebeld, ip zou inorde zijn, telenet ziet ook geen probleem, maar werkt nog steeds niet… ze gaan nogmaals een technieker sturen. Nr 4 ondertussen..
niemand die dit ook meemaakte en weet wat het probleem is?
groetjes
Als je IP in orde is, @Berley kun je de stekker van de modem even uit trekken, minuut wachten en stekker terug in.
De modem zal terug opstarten - kan wel een paar minuten duren - self tests doen en daarna een IP adres aanvragen. Misschien lukt het, misschien ook niet.
>niemand die dit ook meemaakte en weet wat het probleem is
we kunnen alleen maar gissen. Zelfs als we wisten wat het is, kunnen we er niks aan doen
Eer een modem een IP krijgt moet het serial nummer van de modem bekend/geactiveerd zijn bij Orange. Kan ook zijn dat het probleem daar ligt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |