Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-08-19 22h56
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik wou internetboost.... Gebeld... Ze zeiden mijn modem moest vervangen worden.... Technieker geweest.... Nieuwe modem geplaatst en hij zei dat de technische dienst deze nog moest activeren... Normaal duurt het niet lang.... Nu al 4 dagen niks..... Misschien al 15 keer 5000 gebeld... Ik krijg altijd dezelfde antwoord... Geduld hebben technische dienst is ermee bezig als il vraag hoelang nog.... Weet niemand.... Dit is echt niet meer normaal.... Zeiden ook ALS het in orde is... Krijg ik een compensatie... Ik zei moet geen compensatie... IK MOET NUUUUU Internet pffff niks
Tja, wat kan ik daarop zeggen? Doorstruin dit forum eens en je zal overal hetzelfde terugvinden:
Orange is niet slecht maar het allerbelangrijkste is: je moet geduld hebben ....
En soms veeeel geduld ...
En.... Nog.... Niks....
Pffffffff
@Alexanderj schreef:
En.... Nog.... Niks....
Pffffffff
Nog eens de klantendienst "lastig" vallen. Niet aflaten. De aanhouder wint.
Doe ik tot 2maal per dag
Dat hadden ze ook op voorhand kunnen zeggen....ik wou sneller internet.... Nu heb ik geen.... En blijkbaar vinden ze het normaal?