annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gemiste afspraak - klantendienst afwezig

Topic gestart op: 02-01-25 09h52

Nanouke
Aspirant verkenner

Gemiste afspraak - klantendienst afwezig

Op 13/12/2024 een contract afgesloten voor Fiber Zen, de installatie zou doorgaan op 27/12/2024.
Netjes een mailtje gekregen met een bevestiging van deze afspraak dus ik was er vrij gerust in.

Deze installatie was bovendien heel belangrijk voor mij, ik ben er dan ook speciaal voor thuis gebleven, onbetaald.

Dag van de installatie geen kat gezien, en dat kan altijd wel eens gebeuren, maar probeer dan maar eens iemand te contacteren om te vragen wat de status is, waarom de installateur nog niet geweest is, maar vooral ook, wanneer ik mijn installatie dan wél mag verwachten...

Hier begint de hele zever van contactnummers zoeken (???), proberen te bellen of chatten met iemand van de klantendienst om te weten wat er nu staat te gebeuren.  Zal ik nog een internetaansluiting hebben dit jaar, ben ik zomaar een werkdag kwijt, kan ik zelf nog iets doen om alsnog een installatie geregeld te krijgen?

Intussen ben ik er achter gekomen dat je best even belt met de commerciële dienst onder voorwendsel dat je een nieuwe aansluiting wil hebben, dán krijg je namelijk wel iemand aan de lijn.

Blijkt dat de afspraak niet is kunnen doorgaan door "een fout in het systeem".
Heel vreemd, temeer omdat ik er reeds bevestiging van had gekregen.
Maar verder geen opvolging, geen excuses, geen tegemoetkoming en ook geen nieuwe afspraak.

Feestelijk het nieuwe jaar ingegaan, we zijn nu op 1 dag na 4 weken verder en nog steeds heb ik geen idee wanneer ik mijn installatie mag verwachten!!!

De klantendienst blijft afwezig.
Geen bericht, geen feedback, geen nieuwe afspraak..  EasySwitch m'n botten.

Wanneer kon men juist intekenen op digi-belgium.be?

Labels (1)
0 pluimen
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen