annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest HUB bij Love-pack

Topic gestart op: 28-10-19 17h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Candy
Aspirant verkenner

Google Nest HUB bij Love-pack

Hallo,

Als ik op de website van Orange kijk, staat er dat je een Google Nest Hub kan kopen voor €49 euro. Dit kan bij een abonnement (vanaf Koala) OF bij een Love-pack. Bij het Love-pack staat er echter niet vermeld welk abonnement je moet hebben er staat enkel vanaf €69 per maand

Wij zijn reeds LoveTrio klant (en betalen meer dan €69 per maand). Kunnen wij ook de Google Nest Hub aan de prijs van €49 krijgen? Als je deze reclame bekijkt, zou je toch denken van wel?

ReclameOrange.jpg

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
JB
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Akkoord, maar dan moet het een “OF”-optie op de site zijn, niet zoals het nu staat/stond aangegeven... Want dit was het “extra” zetje om de overstap van Telenet naar Orange te maken voor ons en waar we nu geen aanspraak meer op konden maken ondanks wel beide te hebben aangevraagd om een abonnement te starten. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JB dat ben ik met u eens. Heb ook al gezien dat Totem , een van de moderators , het door gaat geven aan de andere diensten. Dus hopelijk is het misverstand snel de wereld uit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Alper9000
Ervaren verkenner

@patrick2  is het dan na 12 maanden wel mogelijk om de nest mini te nemen als ik nu de hub al heb? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Alper9000  ja ja zeker. Je moet het zien als een gsm , smarphone , die je erbij neemt en koppeld aan je nummer. Daar heb je ook 12 of 24 maanden afbetaling en dat geldt hetzelfde voor de nest hub en of mini. Eenmaal de 12 maanden om zijn kan je gaan voor een nieuwe gsm of smarphone dus ook voor een nieuwe hub of mini.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Alper9000
Ervaren verkenner

@patrick2 oké dankuwel voor de info! Greets 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen