annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis Google nest

Topic gestart op: 12-02-20 20h07

Antwoorden: 6 antwoorden

Angelixje
Gewaardeerd verkenner

Gratis Google nest

Ik vroeg me af wanneer iemand even lang bij orange klant is waarom krijgt de ene minder een minder duur abonnement de kans op een gratis google nest en iemand die het love pakket+arend heeft die aanbieding niet krijgt? 

Alvast bedankt! 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Angelixje  het is geen selectie aan mensen die ze kiezen iedereen kan deze promotie krijgen. Nu heb ik net gezien dat die promotie er niet meer is. 

iedereen kan een promotie krijgen bij Orange ongeacht of deze 10 jaar of 1 jaar klant is. Maar soms hangt er iets aan vast aan die promo en in dit geval voor de nest mini was de voorwaarde een koala te nemen.Voor een lange tijd terug was de google nest hub die je gratis kreeg bij een Huawei gsm te nemen en dacht een Arend abonnement.En zo zijn er meer verschillende promotie's en dus ook voor bestaande klanten. Dus er wordt geen selectie gemaakt onder de klant of die betaald 50 euro meer per maand en krijgt die promotie , iedereen is gelijk bij Orange en kan de promotie krijgen. 

Maar niet iedereen krijgt misschien die mail omdat je wel moet aangeven via de klantenzone of je op de hoogte wil blijven van de promotie's via mail.Als deze optie uit staat krijg je die mail niet en ben je te laat of je weet het helemaal niet. Moest je deze functie niet hebben aanstaan kan je dat dus activeren via de klantezone - mijn profiel en daar aanvinken dat je per mail op de hoogte gebracht il worden van de promotie's.Je kan ook regelmatig op de website gaan rond zien of er iets tussen staat aan promotie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Thibo
Rekruut scout

Ik heb inderdaad een mail gehad van info@orange.emsecure.net met daarin die aanbieding. Van dit adres krijg al 3 jaar lang alle promoties voor mijn Orange. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen