annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm abonnement veranderen naar concurrentie

Topic gestart op: 14-09-19 00h10

Antwoorden: 3 antwoorden

Elke007bond
Aspirant verkenner

Gsm abonnement veranderen naar concurrentie

Ik heb love trio. Maar ik zag onlangs dat ik een goedkoper gsm abonnement kan nemen bij de concurrentie.  

Kan je uw gsm abonnement naar de concurrentie verhuizen en internet en tv behouden bij orange?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Elke007bond  dit gaat niet mogelijk zijn om uw gsm abonnement om te zetten. Moest u een omzetting doen zal uw internet en tv ook opgezegd worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

@Elke007bond 

Volgens punt 4.2.1 van de algemene voorwaarden https://www.orange.be/sites/b2c/files/gc_1906010_b2c_internet_tv_nl.pdf kan je het residentieel mobiel abonnement opzeggen, maar zal dit een impact hebben op de prijs van je andere diensten in het Love abonnement.  Je krijgt namelijk een korting door de combinatie van een mobiel abonnement met de andere diensten.  De juiste prijs heb ik er niet teruggevonden.

Ik stel voor dat je je goed informeert via de klantendienst (via facebook of twitter bijvoorbeeld).

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange.  Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elke007bond 

Voor zover ik het kan uitmaken uit het aanbod kan dit niet. Toch niet in een pack, daar is steeds het mobiel element (gsm dus) inbegrepen.

En als afzonderlijk element TV en Internet, dat heb ik ook niet gevonden.

Ik vermoed dus zeer sterk dat het antwoord op uw vraag NEEN is. Om het zeker te weten neem je best eens contact op met de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen