Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-09-19 00h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb love trio. Maar ik zag onlangs dat ik een goedkoper gsm abonnement kan nemen bij de concurrentie.
Kan je uw gsm abonnement naar de concurrentie verhuizen en internet en tv behouden bij orange?
@Elke007bond dit gaat niet mogelijk zijn om uw gsm abonnement om te zetten. Moest u een omzetting doen zal uw internet en tv ook opgezegd worden.
Volgens punt 4.2.1 van de algemene voorwaarden https://www.orange.be/sites/b2c/files/gc_1906010_b2c_internet_tv_nl.pdf kan je het residentieel mobiel abonnement opzeggen, maar zal dit een impact hebben op de prijs van je andere diensten in het Love abonnement. Je krijgt namelijk een korting door de combinatie van een mobiel abonnement met de andere diensten. De juiste prijs heb ik er niet teruggevonden.
Ik stel voor dat je je goed informeert via de klantendienst (via facebook of twitter bijvoorbeeld).
Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange. Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.
Voor zover ik het kan uitmaken uit het aanbod kan dit niet. Toch niet in een pack, daar is steeds het mobiel element (gsm dus) inbegrepen.
En als afzonderlijk element TV en Internet, dat heb ik ook niet gevonden.
Ik vermoed dus zeer sterk dat het antwoord op uw vraag NEEN is. Om het zeker te weten neem je best eens contact op met de klantendienst.