annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe aansluiting love en drie mobiele abonnementen

Topic gestart op: 16-09-19 13h06

Antwoorden: 1 antwoord

henriet
Aspirant scout

Nieuwe aansluiting love en drie mobiele abonnementen

OPGELOST

Op 29 juli overgestapt naar Orange. Helaas was de klantenservice medewerker niet zo helder om alle mobiele nummers hieraan te koppelen. Toen de facturen binnen bleven komen eind augustus alles alsnog aan het love abonnement toegevoegd. Helaas blijven de facturen komen, debet, credit, betalingen, stortingen van Orange, alles door elkaar. Al diverse keren gebeld met 5000 met als gevolg nog meer crediteringen..... ik weet het niet meer.... kan iemand van Orange contact met me opnemen en deze bende uitzoeken en aan mij uitleggen???????

 

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@henriet  het beste gaat zijn om toch met de klantendienst contact op te nemen eventueel via facebook of twitter. Wij zijn hier ook allemaal klant en hebben geen inkijk op deze vervelende situatie. De medewerkers die hier antwoorden van Orange zijn enkel de moderatoren om alles in goede banen te lijden op het forum. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@henriet  het beste gaat zijn om toch met de klantendienst contact op te nemen eventueel via facebook of twitter. Wij zijn hier ook allemaal klant en hebben geen inkijk op deze vervelende situatie. De medewerkers die hier antwoorden van Orange zijn enkel de moderatoren om alles in goede banen te lijden op het forum. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen