Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-10-22 20h34
Antwoorden: 6 antwoorden
Eergisteren iphone 13 besteld via de online shop, bevestigingsmail gekregen van bestelling: iphone 13, oplader en lensprotector. Gisteren geleverd, maar eens doos geopend zit er enkel de oplader en lensprotector in. Gsm staat ook niet op de pakbon. Geld voor de 3 artikels wel van rekening gegaan. Gisteren naar klantendienst gebeld, dossier opgemaakt en het kan 3-4 werkdagen duren tot ik weet wanneer ik mijn gsm ga ontvangen. Vandaag toch nog eens gebeld… nu zou het al 5 werkdagen duren en ligt de fout bij bpost. Volgens mij lullen ze er zich gewoon uit dat de fout bij hen ligt. Maar ik sta hier wel zonder gsm die nochtans volgend de bestellingsemail binnen de 48u zou geleverd worden.
Ik ben zoiezo van plan van nog even te wachten, maar heb hier wel al veel negatieve posts zien passeren van gsm die niet ontvangen is enzo en daarom dat ik deze post ook wou plaatsen
Je kan altijd dit soort topics plaatsen enkel kunnen wij als klant daar niet veel aan doen. De klantendienst leest hier ook niet mee dus daar gaat niemand iets aan hebben.
Dat je je ongenoegen uit daar kan ik ergens in komen maar uiteindelijk vind je daar geen oplossing mee en kan je enkel raad krijgen van ons.
Die negatieve topics lees ik ook maar het brengt er meestal niks positiefs aan omdat wij dit soort zaken niet kunnen oplossen.