Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-20 16h17
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja . Ik vind dat orange te veel vraagt voor hun love pack . Veel mensen zullen daarom bij Scarlet blijven trio . Mijn mobiel is bij Orange nu a 1 jaar . Koala daarover blijf ik ook omdat het de beste prijs is. Maar voor tv en internet, gaan jullie toch moeten beter uit de hoek komen . Want voor 400 euro minder op 12 maand vallen jullie zoals proximus en Telenet uit de mand bij het gewone volk .
@Seldakbas26 schreef:
Zijn er mensen die klachten over orange abonnement hebben?
Ja natuurlijk gaat ge zulke mensen vinden. Ken gij ook maar één bedrijf dat geen ontevreden klanten heeft?
En ja, de kans is groot dat ge die hier gaat vinden. De overgrote meerderheid van de mensen die hier iets posten hebben een vraag of een probleem. Daar is natuurlijk niks mis mee, uiteindelijk is een van de hoofddoelstellingen van dit forum om kennis en ervaring van klanten te verzamelen en alzo andere klanten te kunnen helpen.
Bijgevolg zijn klanten die tevreden zijn hier in de minderheid, maar ze zijn er wel hoor. En voornamelijk om anderen te kunnen helpen.
@Seldakbas26 schreef:
Dankjewel voor je antwoord!
Da's graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier 😊
@Seldakbas26 schreef:
Zijn er mensen die klachten over orange abonnement hebben?
Ja natuurlijk gaat ge zulke mensen vinden. Ken gij ook maar één bedrijf dat geen ontevreden klanten heeft?
En ja, de kans is groot dat ge die hier gaat vinden. De overgrote meerderheid van de mensen die hier iets posten hebben een vraag of een probleem. Daar is natuurlijk niks mis mee, uiteindelijk is een van de hoofddoelstellingen van dit forum om kennis en ervaring van klanten te verzamelen en alzo andere klanten te kunnen helpen.
Bijgevolg zijn klanten die tevreden zijn hier in de minderheid, maar ze zijn er wel hoor. En voornamelijk om anderen te kunnen helpen.
@Seldakbas26 schreef:
Da's graag gedaan hé, daarvoor zijn we hier 😊