annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Identiteitskaart nodig voor extra diensten te bestellen

Topic gestart op: 14-07-21 00h52

Antwoorden: 3 antwoorden

NWard
Aspirant verkenner

Identiteitskaart nodig voor extra diensten te bestellen

Ik bestelde vorige week opnieuw internet van Orange. Ik ben al jaren klant van Orange. Op dit moment moet ik wachten op een nieuwe identiteitskaart van de stad. Om internet te bestellen bij Orange heb ik perse dit nieuw identiteitskaart nodig. Raar, want als bestaande klant heeft Orange al mijn informatie? Maar dus toch bijkomende informatie nodig. Mijn vingerafdrukken misschien? Hopelijk komt de installateur snel, want ik zit zonder internet.

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

@NWard 

Ik ging net hetzelfde al @patrick2 antwoorden.

Het maakt niet uit hoe lang je al klant bent, voor iedere wijziging wordt een bewijs van ID gevraagd. En dit voor uw eigen veiligheid.

Dat het nu via Tf , online of fysisch in een store is, maakt niet uit die controle zal steeds gebeuren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@NWard  

Ze zullen dit zeker en altijd blijven vragen ook al ben je 30 jaar klant. Bij elke bestelling zal er een controle zijn met jou persoonlijke identiteitskaart. Zou niet fijn zijn hé dat je een dubbelganger hebt en die onder jou naam besteld en jij krijgt de facturen. Of dat iemand online uit jou naam een bestelling plaatst. Alles om jou en Orange te beschermen en dus is die controle daar voor nodig. Helaas denken de mensen daar toch nog te ligt over blijkt wel weer uit dit topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@NWard goedemorgen,

ze zullen willen zeker zijn hé, van je informatie.

Alles verandert zo snel.

Je kan via FB- Messenger een berichtje sturen,

kunnen ze je misschien sneller helpen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Deze krijg je ook van mij:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen