annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE & abonnement behouden

Topic gestart op: 26-12-20 20h55

Antwoorden: 13 antwoorden

Charise
Gewaardeerd verkenner

LOVE & abonnement behouden

Hallo,

Ik ben al een lange tijd klant bij Orange en binnenkort verhuis ik. Ik zou graag ook TV (en internet) hebben van Orange maar met behoud van mijn huidig gsm abonnement (Dolfijn 15) die ondertussen al lang niet meer bestaat. Zou dit mogelijk zijn?

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Charise 

Voor €1 meer heb je de Go Plus nochtans. 

€16 (multiproduct) + €49 = €65
Onb bellen
Onb Smsen
8GB

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@Charise  als je veranderd in je abonnement is het volgens mij niet meer mogelijk om je Dolfijn te behouden. Alle pakketten zijn met de nieuwe Go formules inbegrepen dus je oude tarief plan zal komen te vervallen. Maar je kan dit wel altijd navragen in de shop want je moet daar toch langs gaan voor je bestelling en je afspraak voor de technieker.

Een ongeveer evenredig abonnement zou zijn of de Go Light , ander half uur bellen en onbeperkt sms en Orange Circle en 500 MB data , je bespaart € 5 of je neemt een Go plus , onbeperkt bellen en sms , 8 Gb data en betaald € 5 meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Charise 

Je hoeft niet te twijfelen of in een shop te gaan vragen, dat oude abo ben je kwijt. Niks aan te doen. Verplicht overgaan naar een GO abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Charise 

Ik vind het trouwens vreemd dat jij uw Dolfijn nog hebt. Zowel mijn madam als ik hadden Koala en wij zijn allebei van ambstwege overgezet naar GO Plus. Zonder verhuis. Zonder wijziging van producten. Zonder ook maar enige aanleiding.

Niet dat het een probleem vormde, maar het is toch maar gebeurd. Met de mededeling dat alle dierenabo's sowieso gingen omgezet worden.

Vreemd dat jij het uwe nog hebt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen