annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Pack - Cheetah (30GB) of Arend (20GB)

Topic gestart op: 14-11-19 10h58

Antwoorden: 11 antwoorden

jraspoet
Aspirant verkenner

Love Pack - Cheetah (30GB) of Arend (20GB)

Hallo,

Ik ben van plan klant te worden bij Orange. Echter twijfel ik over het mobiel abonnement ik zou nemen.

Arend onbeperkt (= 20 GB) = 79 euro totaal.

Cheetah 30GB = 79 euro totaal.

Indien de limieten opgebruikt zijn, betaal je bij Cheetah voor extra verbruik. Bij Arend val je op verminderde snelheid, zonder extra kosten.

Nu lijkt mij een verschil van 10gb toch wel veel. Ik denk dat je al moeite moet doen om die 20GB op te krijgen. Stel dat het uitzonderlijk wel gebeurt, val je op verminderde snelheid. Bij Cheetah heb je dan nog 10GB extra te verbruiken, wat mij haast onmogelijk lijkt om op te gebruiken..

In dat opzicht is Cheetah toch beter dan Arend, of vergis ik mij?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@jraspoet  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jay_Ker
Aspirant scout

Hi, 

Ik kom binnenkort naar België vanuit Nederland en heb ook een vraag over dit aanbod. Ik zie inderdaad dat de Cheetah van 15 GB naar 30 GB is gezet als aanbieding. Arend is onbeperkt (maar dit is toch ook gelimiteerd tot onbeperkt 20 GB en daarna de snelheidsreductie?). Dus wat is het voordeel dan van de Arend of de Cheetah? Als beiden nu 30 GB of een onbeperkt functie hebben, maar na 20 GB gereduceerd worden? Dan eigenlijk betaal je dus extra voor niks..

Dan nog mijn vraag; het is moeilijk terug te vinden op de website hoeveel internet je beschikbaar hebt in België en hoeveel in andere EU-landen. Ik kom straks namelijk regelmatig in Nederland voor afspraken etc. Gaat dit vanuit dezelfde bundel? Bij Base lees ik namelijk dat zij 25 GB aanbieden die klanten kunnen gebruiken in België, en daarnaast 20 GB aan internet in EU-landen. Heeft Orange dit ook? Of heb je echt enkel 1 bundel, en daarmee moet je alles doen? In Nederland heb ik namelijk onbeperkt Tele2, ook zonder snelheidsreductie, plus 12GB in andere EU-landen.

Ik hoor het graag van jullie!
Thanks

 

patrick2
Wijze
Wijze

@jraspoet  kwa prijs van het Love pakket moet men het niet laten. Het klopt wat u zegt , bij Cheetah krijgt u 10 GB meer dan bij de Arend. Maar om niet op verlaagde snelheid te vallen maar om op vaste snelheid te blijven geeft mij dan de Cheetah maar. Want aan volledige snelheid surfen of verlaagde snelheid is een te groot verschil. Dus voor de prijs zou ik zeker Cheetah kiezen. Ook al komt u  niet aan de 30 GB per maand u zal niet snel zonder vallen en dat is een groot voordeel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jonilenaerts
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen