annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love pack : Voordelen

Topic gestart op: 11-04-20 23h36

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Love pack : Voordelen

@Elketje81 wij hebben ook Netflix en daarnaast Videoland , een Nederlands platform van serie's en films. Netflix wordt heel veel gekeken door mijn partner en dan vooral de serie's. Zoals ik al zei terugkijk tv is elke dag , het nieuws en andere programma's. Opnemen is zelden tot nooit tenzij er een film komt die we nooit hebben gezien die wordt opgenomen , ah ja ik kijk heel graag Gert late Night dus die wordt zeker opgenomen. ( ik kijk dat niet elke week terug ) Dan voor de rest af en toe eens een film uit de play more collectie. Maar goed je betaald voor al die extra dingen ( weet dat op voorhand ). Graag had ik dat Orange dit ook in zijn pakketten had want dan was het misschien wat beter koop geweest. 

Maar  er komen prijs verhogingen aan dus ben eens benieuwd wat Telenet gaat doen . Moesten die echt te veel gaan worden is de keus gemakkelijk natuurlijk. Ga geen € 200 per maand betalen voor een provider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Blij dat ik u een beetje heb kunnen helpen bij het bos door de bomen kunnen zien. 😉

@patrick2 

Let maar eens op hoe Orange zijn prijzen gaat aanpassen als Telenet de huur van de kabel opslaat ... Dat zou wel eens oorlog kunnen worden ... 😑

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 ja ben er nu uit maar heb gezien dat die actie met die gsm maar tot vandaag is en ga best wel wachten tot ik mijn love trio abonnement heb denk ik, want betaal dan maar €21 voor mijn gsm abonnement in plaats van €30...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat dan de beste maar mogen winnen van mij en dat zou dan Orange zijn. Vind het schandalig van Telenet om weer van de deal af te zien. Eerst zeggen dat er verlaging gaat komen maar puntje bij paaltje komt er opslag. Maar daaruit komt ook dat Telenet weer een reden heeft om zijn prijzen te verhogen. Maar dat gaat niet door hoor , goede provider dat zeg ik niet en hebben alles wat je wil maar Orange is ook niet slecht. Moesten er meer klanten vertrekken naar Orange denk ik dat Telenet beter eens nadenkt. En ben niet tegen Telenet laat dat duidelijk zijn he maar zoals die de prijzen omhoog trekken , die doen net of het niks is voor een klant het te blijven betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja Patrick, dat hebt ge dan als ge naar Amerikaanse pijpen moet dansen. Dividenden voor de aandeelhouders, dat is het enige dat telt. Zo werkt de US of A. De klant is een melkkoe.

En de bankenwereld is in hetzelfde bedje ziek.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is waar Stefaan ! Dus ik ben echt benieuwd wat er in Mei beslist gaat worden voor de huur van de kabel. En dan ook zien wat Orange gaat doen moest het een negatief advies worden dus dat er opslag komt op de kabel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen