annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love pakket niet compleet - service = 0

Topic gestart op: 29-09-20 20h03

Antwoorden: 23 antwoorden

kimbo
Ervaren verkenner

Love pakket niet compleet - service = 0

Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.

Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.

Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.

Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.

Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?

Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.

😡

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Josette
Wijze
Wijze

@kimbo  goedemorgen,

oeps niet fijn zo een bericht te moeten lezen, dan is er zeker iets fout gegaan.

En moeten ze als het bij hun ligt ook snel in orde maken.

Je kan ze even proberen te bereiken via FB.

Dan een bericht sturen via Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Yep, dat kan heel lastig en frustrerend zijn, als het niet volgens plan en boekje verloopt.

Bel morgen terug naar Orange en vraag of je de decoder zelf in een Orange winkel kan afhalen. Als dat niet gaat, vraag om een uitzondering, tenzij dat het niet in stock is.

Als je niet kan afhalen, vraag of ze het ding kunnen opsturen en vraag of je het toestel in een Orangewinkel kan afhalen (dat ze het opsturen naar een winkel in jouw buurt). Anders zal het in ander afhaalpunt zijn of bij je thuis.

Als er technieker nog eens moet langskomen, hmm, tegenwoordig kunnen ze veel vanuit hun gebouw (via internet) de modem en de decoder testen. Tenzij, een technieker van Orange alsnog in een kastje moet aansluiten/aankoppelen van draden en zekeringen/testen?

Als Orange een beetje meewerkt, zijn ze een klant rijker; zo niet, weer een klant minder.

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

Ik ben gediplomeerd elektronicus en ITer.. dus al die dingen zullen me zeker lukken. (wil niet arrogant doen ofzo)

Wat mij vooral frustreert is de tijd dat ik verlies aan dit gedoe. Hierbij hoelang ik gebeld heb:
Laatste oproep was ik 50 minuten aan de lijn alvorens ik iemand te pakken kreeg. Dan na 2min uitleg te hebben gegeven weer op hold... rouwmuziekje die veel te hard staat.
Oproep voordien heb ik opgelegd want ik heb ook andere dingen te doen dan wachten.

Snelste oplossing is dat ik zelf naar de winkel ga om een decoder te gaan halen... leuk dus mijn tijd erin steken en de winkel is minimum 20min van mijn thuis. Dus wil zeggen weer bellen en minstens een uur kwijt, dan nog eens naar de winkel en dat neemt ook een uur in totaal in beslag.. dan zit ik al aan 4u te hebben geïnvesteerd terwijl de technieker hier maar 20 minuten was.
Wie gaat mijn tijd vergoeden? Want ja... je moet betalen voor de installatie en het werk is niet gedaan.

Ik kan dan ook verwachten dat als trouwe lange klant sinds dat de sms nog 25 befkes kostte en 1min 40 befkes... dat ze wel eens wat meer moeite gaan doen en dus ook mij gaan vergoeden hiervoor.

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Ik begrijp uw frustratie met nummer 5000. Maar het is overduidelijk dat ze dat bij die telecom bedrijven niet    ( Willen ) begrijpen. Volgens de wet mag dat max 2 1/2 minuut duren.

Om de klant af te wimpelen krijg je de gelegenheid na 2 1/2 minuut om een bericht in te spreken. Ze zullen u terug contacteren, ken je dat fabeltje, waar dan ook weer in de meeste gevallen geen antwoord op komt.

Ze maken gewoon misbruik van de wet en van de inschikkelijkheid van de klant, want de klant heeft geen andere keus dan Telenet en Orange op de kabel. Misschien Proximus op de glasvezel, maar die raad ik ook niet aan, blijf daar in godsnaam weg als je binnen het jaar niet kaal wil worden.

Mijne zoon, volgt een bachelor opleiding bij AP voor electronica-IT, zou leuk en handig zijn om iemand als u te kennen om hem een duwtje te geven of een vraag te stellen bij moeilijke onderwerpen.

 

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

@adizal wel ik kan alleen maar aanraden om ingenieur richting te volgen, die zijn er tekort en worden goed betaald. Verder moet ik eerlijk zijn dat ik met elektronica niet meer zo echt bezig ben. De meeste dingen zijn allemaal modules en dus plug and play.
Laatste dat ik hersteld heb is een printplaat van mijn wasmachine... samsung ding is gekend om slechte solderingen. Heeft even gewerkt, maar build quality is echt slecht. Heb spare part gekocht v2 en draait mooi nu.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen