Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-20 20h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.
Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.
Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.
Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.
Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?
Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.
😡
Zoals verwacht nieuwe afspraak voor installatie en dat pas op de 12de! Ze mogen wel komen met een compensatie want dit accepteer ik niet.
Tja , das lang wachten, maar hier is dat ook zo bij mijn probleem.
Vorige vrijdag morgent gebeld met orange, zouden nieuwe afspraak maken met de kabelbeheerder en mij op de hoogte houden.
Morgen is het terug vrijdag en ik heb nog altijd niks vernomen, wanneer men het gaat regelen.
En dat feestje is al van begin maart bezig. Men trekt zich van de problemen weinig aan zolang er maar betaald word dan is alles ok, betaal je niet zijn ze er als de kippen bij om je desnoods af te sluiten.
@adizal wel als je niks gekregen hebt moet je ook niet betalen he... ze hebben de service niet geleverd, dus waarom zou je betalen.
Niks gekregen hebben zijn de feiten ook niet.
Ik heb beeld en tv en internet, maar er zitten bij regelmaat storingen op.
Beeld soms blokjesvorming, internet soms dat de modem zich reset. Ligt aan de kabel van de kabelbeheerder niet aan het materiaal van Orange of van mijzelf.
@adizal schreef:
Niks gekregen hebben zijn de feiten ook niet.
Ik heb beeld en tv en internet, maar er zitten bij regelmaat storingen op.
Beeld soms blokjesvorming, internet soms dat de modem zich reset. Ligt aan de kabel van de kabelbeheerder niet aan het materiaal van Orange of van mijzelf.
Je mag sowieso contact opnemen met het webcare Tribe via messenger zodat je een feedback kunnen geven over je afspraak.
Totem's groetjes,
Totem