annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modems en decoders vervangen in shop

Topic gestart op: 22-11-19 01h29

Antwoorden: 10 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Modems en decoders vervangen in shop

@Totem  en @AlexandraW  ,

Er is over dit onderwerp al eens eerder een post geweest maar ga toch nog een keer deze vraag stellen.

Als er een defecte decoder of modem is moet een klant altijd verplicht thuis zijn voor een technieker omdat deze hem komt vervangen en installeren. Waarom kan het niet zijn , zoals bij Telenet , dat deze in een shop af te halen zijn en de klant deze zelf kan installeren? Moest een klant het niet kunnen kan men altijd bellen naar de klantendienst en vragen of er een technieker dit komt doen of als een klant niet naar een shop wil gaan kan deze ook de klantendienst bellen en achter een technieker vragen. Vind dat dit stukje van service niet op punt staat . En als de medewerkers weten wat doen voor een activering van decoder of de modem kan de klant naar huis , installeren en de  klant is geholpen. Kan dit eens bekeken worden ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
iopnet
Gewaardeerde scout

Ik zit zelf met een kapotte decode en dus een week geen tv. Dit kan echt anders.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@iopnet dit is echt een grote frustratie van velen hier op Tribe waarop al meer dan eens oplossingen werden aangedragen door de Tribers. Waaronder het voorstel om dit op te lossen door in de Orange shop een soort van corner op te richten om de modems en decoders te kunnen testen of om te ruilen voor een nieuwe zoals concurrent Telenet dit doet. Tot op heden is het hieromtrent oorverdovend stil ☹️

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman 

Uw voorstel draagt mijn goedkeuring !

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  en @AlexandraW  ,

Er is over dit onderwerp al eens eerder een post geweest maar ga toch nog een keer deze vraag stellen.

Als er een defecte decoder of modem is moet een klant altijd verplicht thuis zijn voor een technieker omdat deze hem komt vervangen en installeren. Waarom kan het niet zijn , zoals bij Telenet , dat deze in een shop af te halen zijn en de klant deze zelf kan installeren? Moest een klant het niet kunnen kan men altijd bellen naar de klantendienst en vragen of er een technieker dit komt doen of als een klant niet naar een shop wil gaan kan deze ook de klantendienst bellen en achter een technieker vragen. Vind dat dit stukje van service niet op punt staat . En als de medewerkers weten wat doen voor een activering van decoder of de modem kan de klant naar huis , installeren en de  klant is geholpen. Kan dit eens bekeken worden ?


Ugh @patrick2,

Totem heeft je bericht goed gelezen en doorgegeven aan de betrokken geesten 🙂

Bedankt voor je deelname aan onze forum, dankzij je berichten kunnen we onze offerte optimaliseren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen