Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-11-19 01h29
Antwoorden: 10 antwoorden
@Totem en @AlexandraW ,
Er is over dit onderwerp al eens eerder een post geweest maar ga toch nog een keer deze vraag stellen.
Als er een defecte decoder of modem is moet een klant altijd verplicht thuis zijn voor een technieker omdat deze hem komt vervangen en installeren. Waarom kan het niet zijn , zoals bij Telenet , dat deze in een shop af te halen zijn en de klant deze zelf kan installeren? Moest een klant het niet kunnen kan men altijd bellen naar de klantendienst en vragen of er een technieker dit komt doen of als een klant niet naar een shop wil gaan kan deze ook de klantendienst bellen en achter een technieker vragen. Vind dat dit stukje van service niet op punt staat . En als de medewerkers weten wat doen voor een activering van decoder of de modem kan de klant naar huis , installeren en de klant is geholpen. Kan dit eens bekeken worden ?