Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-11-19 01h29
Antwoorden: 10 antwoorden
@Totem en @AlexandraW ,
Er is over dit onderwerp al eens eerder een post geweest maar ga toch nog een keer deze vraag stellen.
Als er een defecte decoder of modem is moet een klant altijd verplicht thuis zijn voor een technieker omdat deze hem komt vervangen en installeren. Waarom kan het niet zijn , zoals bij Telenet , dat deze in een shop af te halen zijn en de klant deze zelf kan installeren? Moest een klant het niet kunnen kan men altijd bellen naar de klantendienst en vragen of er een technieker dit komt doen of als een klant niet naar een shop wil gaan kan deze ook de klantendienst bellen en achter een technieker vragen. Vind dat dit stukje van service niet op punt staat . En als de medewerkers weten wat doen voor een activering van decoder of de modem kan de klant naar huis , installeren en de klant is geholpen. Kan dit eens bekeken worden ?
Dat is een heel fijn antwoord. Ik hoop dat het in de realiteit inderdaad ook zo gaat verdergaan, namelijk dat de betrokken dienst daar iets mee doet en de dienstverlening aan de klant dan ook effectief aanpast volgens de voorstellen aan de noden van de klant.
Hoop doet leven
IDD , zou geen overbodige luxe zijn.
bij ons ook al eens modem en decorder vervangen geweest.
probleem was opgelost (voor een korte tijd)
na verhuis en installatie van de technieker weer niks dan problemen.
zelfs de 2de tecnieker heeft het niet opgelost.
alles in orde zeggen ze dan,maar modem valt heel veel weg (wifi) en de decorder blijft heel veel hangen (freeze) en moet dan zonder stroom gezet worden.
ook de wifi verbinding van de decorder valt altijd weg en is dan heeeeeeeel slecht weer te verbinden,niet met WPS niet met de gewone pin......
voor ze zoiets gaan doen in een shop zouden ze hun mensen beter eens een deftige opleiding geven zodat ze zich wel kunnen uitspreken als goede provider,maar snel snel eens komen testen en zeggen dat alles naar behren werkt vind ik maar .... tja...
en geloof me,zo gaat dat al sinds onze aansluiting van 5-6 jaar of zelfs 7 jaar geleden
ken al veel mensen die al terug zijn overgestapt,en er zullen er nog wel volgen als ze niet kunnen zorgen dat hun hardware deftig werkt
@celloke77 dat is niet positief allemaal en al zolang dat het blijft lopen de problemen. Chapau dat u het zo lang volhoud nog want ik had allang alles buiten gekegeld. Bij Orange moet men veel geduld dat weten we inmiddels maar 6 jaar voor het is opgelost amai.
Zou wel eens bellen naar de klantendienst of er nieuwe modems en decoders zijn.
Betreft die omruilingen in de shop , als men de mensen deftig opleert moet het geen probleem zijn om dan ook de klant deftig te helpen. Ook als Orange er voor kan zorgen dat er nieuwe modem zijn en nieuwe decoders en de stock is altijd up to date is een tevreden klant ook goed geholpen.
@celloke77 ik zou zoveel geduld niet hebben hoor goedkoper of niet er is ergens een grens die je trekt.
@patrick2 hopelijk is er deze keer een Orange medewerker met de nodige bevoegdheid om hier een oplossing aan te bieden. In de shops van Telenet hebben ze hier een aparte corner voor. Meer voordelen dan nadelen zowel naar klanten toe als naar (uitgescholden) Orange medewerkers. Tijd voor het echte werk dus.