annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe box

Topic gestart op: 16-03-22 01h27

Antwoorden: 6 antwoorden

Lycke
Aspirant verkenner

Nieuwe box

OPGELOST

Heb reeds nieuwe orange box in gebruik!

deze heeft wel problemen dat de vaste ondertiteling niet synchroon loopt met de spraak!

volgens installeur een gekend probleem

wanneer wordt dit opgelost

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lycke 

Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons. 

Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
ambiorix1
Ervaren verkenner

Ik heb hem nu ook ontvangen, er is me wel iets opgevallen, en dat is dat die afstandsbediening anders is. Of kan mij iemand met zekerheid zeggen dat dit niet zo is, want dan zou men mij een andere moeten geven. Want vroeger kon ik direct via een tyoets op de afstandsbediening naar de zender-gids, en nu staat er nog zelfs geen knop op. In het meegeleverde boekje zie je dan wel die afstandsbediening staan, maar deze lijkt dan wel niet op die van mij. Dus is mijn vraag aan iemand van jullie, is de afstandsbediening van de box 2 anders dan die van box1. En heefdt men gewoon geen nieuw boekje gemaakt voor box 2 omdat enlel die afstandsbediening anders was?

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

Dus wat ge wilt zeggen dat ge gewoon ongeduldig zijt.... nieuwe hardware heeft altijd wat kinderziektes denk dat er wel ergere dingen zijn dan ondertitels die niet synchroon lopen

ambiorix1
Ervaren verkenner

Zelf denk ik wel dat synchroon lopen van geluid en beeld gewoon helemaal niets te maken kan hebben met die box. Ten eerste zie je dit ook direct  op de manier denk ik hoe die boxen of decoders worden aangeboden. Zoals ik gisteren al zei heb ik bij alle drie al gezeten, en ik raad julie aan als je ooit wil overstappen dan heb je een minder goede keuze gedaan als je naar Proximus gaat, dan naar Telenet. Bij Proximus zitten die boxen vol met bugs, terwijl bij Telenet je vrijwel kan spreken dat die decoder niets mankeert. Binnen de drie maanden krijg je updates die eventuele fouten nog verbeteren, en steeds komen er nog nieuwigheden bij, terwijl Proximus nog in de middelleeuwen leeft Ook hier ondervind ik geen problemen. Enkel die afstandsbediening kon beter voor mij, en met die favoriete zender lijst heb ik ook problemen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lycke 

Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons. 

Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen