annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe box

Topic gestart op: 16-03-22 01h27

Antwoorden: 6 antwoorden

Lycke
Aspirant verkenner

Nieuwe box

OPGELOST

Heb reeds nieuwe orange box in gebruik!

deze heeft wel problemen dat de vaste ondertiteling niet synchroon loopt met de spraak!

volgens installeur een gekend probleem

wanneer wordt dit opgelost

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lycke 

Wij gaan je hier niet echt van een antwoord kunnen voorzien wanneer zoiets is opgelost. Of wel ligt dit aan de zender zelf dat het een probleem is of wel aan de box maar dat kan niet gezegd worden door ons. 

Je geeft het zelf aan een gekend probleem dus ze zullen op de hoogte zijn dus dan denk ik ook dat je het beste contact zoekt via de klantendienst. Daar vragen of ze je op de hoogte kunnen houden wanneer dit opgelost is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
ambiorix1
Ervaren verkenner

Het eigenaardige is dus wel dat iedereen het niet heeft, en die fout weet ik nog was er vroeger ook bij Belgacom. Deze is dus een gewone bug zoals ze daar noemen of bij Proximus, dus via komende software updates zal dit moeten worden opgelost. Dus als men er van op de hoogte is, zal men dit wel weten hoe men dat moet oplossen. Ik denk dat je dat ook kan oplossen met zo een metertje op je box te zetten. Maar dat moet Orange doen, en ik weet niet of dit via een update kan, dan kan je bv. regelen van 0-10 tot die mond met het geluid overeen komt.

0 pluimen
ambiorix1
Ervaren verkenner

Dat was al zo sedert die eerste box, en moet dus doodgewoon via een software update gebeuren denk ik. Ik weet niet juist hoeveel maal men dit hier doet per jaar. Ik heb ook al vaker bij Belgacom/Proximus en Telenet doorgebracht dan hier. Hier is het vandaag mijn 2 de maal, maar inderdaad het is vervelend, en er zou dan toch eens werk van moeten gemaakt worden om die ondertiteling syncroom te laten lopen, anders krijgen ze hier de naam nog zoals bij Proximus. Want als je Proximus vergelijkt met Telenet, dan zie je maar eerst het verschil. Die staan precies 15 jaar achter. Die werken niet voor uit, maar achter uit.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen