annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe installatie Love trio

Topic gestart op: 12-02-21 13h02

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe installatie Love trio

Heb net de technieker over de vloer gehad voor een geheel nieuwe installatie van Orange. Na al die tijd Telenet te zijn geweest is de overstap dan toch gemaakt. 

De technieker heeft alles aangesloten , geïnstalleerd en nagekeken. De gehele installatie werkt perfect en de optie boost is ook direct actief. 

Dit zijn de snelheden draadloos gemeten via het Mesh wifi systeem met de optie speedboost:

Schermafbeelding 2021-02-12 om 13.00.31.png

 Ook bekabeld aan de pc haal ik deze snelheden. 

Het was een zeer vriendelijke en bekwame technieker die alles in orde gebracht heeft. Heb ook netjes de sms gekregen dat de technieker onderweg is naar mijn adres. Nog geen half uur later was deze al ter plaatse. 

Als het goed en correct is mag het ook zeker vermeld worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Patrick, voor de volledigheid wel erbij vertellen dat uw mesh systeem niet dat van Orange is, je had dat al van voordien hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad Stefaan , ik heb een eigen Mesh Wifi installatie die niet van Orange is. Laat dat inderdaad duidelijk zijn voor diegene die het mis verstaan , ik heb een eigen Mesh Wifi systeem met een eigen netwerk opgezet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Waarom heb ik dat aangehaald? Wel, omdat noch Patrick noch ikzelf een beoordeling kunnen geven over het mesh systeem van Orange zelf simpelweg omdat we dat niet hebben. Als je dat niet weet zou je uit de tekst van Patrick verkeerdelijk kunnen afleiden dat hij het mesh systeem van Orange beoordeelt.

Just is just. 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is inderdaad waar @Cdt24801 . 

Maar de technieker heeft mij wel verteld vandaag dat de Mesh wifi van Orange zeker niet slecht is. Echter zou deze het beste werken als de modules bekabeld aan elkaar verbonden zijn. Dus dat is dan misschien wel weer een tip die hier gebruikt kan worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen