Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-21 15h22
Antwoorden: 6 antwoorden
Ugh allemaal,
Totem informeert jullie dat we onze opstartkosten aanpassen. Alle technische interventies kosten nu €59.
Hier is een overzicht van de nieuwe tarieven:
Nu kost een nieuwe installatie €59.
Voor een installatie 's avonds en in het weekend wordt er een supplement van €30 aangerekend.
De installatie van de aansluitingskabel zal resulteren in een meerprijs van €99.
Bij een verhuizing worden er geen opstartkosten in rekening gebracht. De ingebruikname zal dus gratis zijn.
Een verhuizing die 's avonds gebeurt, of in het weekend kost je €30.
Ook de installatie van de aansluitkabel is gratis.
Voor reparatie van een schade die door u veroorzaakt is of indien u een specifieke bijstand aanvraagt, wordt €59 aangerekend.
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een avond- of een weekendreparatie.
Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het vervangen van een kabel.
In alle gevallen zal een gemiste afspraak of een te late annulering €59 gefactureerd worden.
Totem’s zonnegroetjes,
Totem
Beste,wij denken er over om over te stappen naar orange voor tv en internet.
Maar moet je een technieker laten langskomen?wij zitten met zeer onregelmatige uren.dus zoiets plannen is altijd een ramp.
@Chika Bedankt voor je interesse! Hopelijk al de stap gedaan? 😎
De interventie van een Orange technicus is inderdaad noodzakelijk. Wij hebben ook tijdsloten na 18 uur of tijdens het weekend.
Groetjes,
Mustafa
Met veel plezier ! 🙂