annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange-materiaal niet vindbaar

Topic gestart op: 14-06-20 22h18

Antwoorden: 10 antwoorden

earthling
Gewaardeerd verkenner

Orange-materiaal niet vindbaar

Hi, ik heb op 16 mei mijn Orange materiaal afgeleverd bij bpost wegens verhuizing naar buitenland. Op het pakket had ik mijn klantnummer en adresgegevens genoteerd. Ik heb geen barcode en verzendbewijs ontvangen van de bpost medewerker. Bpost geeft aan dat zij het pakket hebben opgestuurd naar Orange. Nu blijkt dat Orange het pakket met materiaal niet kan terugvinden. Ik heb al een aantal mails ontvangen van Orange met dat ik een vaste vergoeding moet betalen van 200 € per decoder en 60 € voor de modem voor het niet terugsturen van het materiaal. Hoe kan het zo zijn dat het pakket verdwenen is en dat zowel bpost als Orange niets weten hiervan. Nu ben ik de dupe en ben zeker niet van plan om de vergoeding te betalen, omdat het niet mijn schuld is en ik het materiaal netjes heb opgestuurd.

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@earthling  nee helaas is er geen speciaal nummer voor. De linkjes die ik erbij heb gezet zijn belangrijk en dan vooral dat tweede. En de klantendienst bellen gaat geen zin hebben. Het is nu eigenlijk een woord tussen jullie drie aan het worden. Orange zegt dat je alles moet binnen brengen , jij bent naar de Bpost gegaan maar de Bpost is het kwijt gespeeld en geeft je geen bewijs. Dat bewijs is het belangrijkste voor Orange en voor jou. Of wel gaat Orange nu zeggen oke we laten het zo en we zoeken het uit en dan betaal je die boete per apparaat en als alles terecht is betalen we dat terug of je betaald die boete zo of er zal een bewijs moeten komen. Dit zal vrees ik een lang draadje kunnen gaan worden op deze manier. En ik weet hoe het gaat eerst dient dat bewijs er te komen. 

 


https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen