Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-18 15h52
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kreeg een bericht dat ik moest bellen nr Orange. Ben 4 mnd geleden van Telenet nr Orange gegaan.
Ze bellen om te vragen wat mijn telenetklantennummer was vroeger. Euh waarom zou men mij hiervoor bellen als die hele omschakeling allang in orde is?
Is 4 maanden geleden.
Vond dat vreemd. Heb gevraagd eerst te zeggen waarom men dat vraagt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken.
Vandaag opnieuw een sms met deze vraag van Orange. Ja doei daar ga ik echt niet voor bellen hoor en ad lijn hangen, 4 maanden na de switch.
Ik word nog steeds bestookt dr orange met smssen ivm mijn klantnummer van telenet. Dat ze ten eerste zelf al eens bellen ipv te smssen dat ik hen moet bellen. En dan weer ik wacht hangen zeker? Neenee. Bovendien begrijp ik nog steeds niet waaarom ze dat vragen na al die maanden. Ik ga er mijn tijd niet insteken
@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken.
hallo, ja het was de man van Orange zélf die me zei dat hiervoor een ticket werd aangemaakt, een vraag van Orange bovenaf.... aangezien ik idd toch wel kritisch ben om zomaar gegevens te geven van mijn vorige leverancier aan een nieuwe, heb ik gevraagd waarom, ik zie niet in waarom ik dit zou geven, alles is nl in orde