annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange vraagt mijn klantennummer van Telenet van vroeger

Topic gestart op: 14-11-18 15h52

Antwoorden: 6 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Orange vraagt mijn klantennummer van Telenet van vroeger

OPGELOST

Ik kreeg een bericht dat ik moest bellen nr Orange. Ben 4 mnd geleden van Telenet nr Orange gegaan.

Ze bellen om te vragen wat mijn telenetklantennummer was vroeger. Euh waarom zou men mij hiervoor bellen als die hele omschakeling allang in orde is?

Is 4 maanden geleden.

Vond dat vreemd. Heb gevraagd eerst te zeggen waarom men dat vraagt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Leentje1973
Veteraan verkenner

Vandaag opnieuw een sms met deze vraag van Orange. Ja doei daar ga ik echt niet voor bellen hoor en ad lijn hangen, 4 maanden na de switch.

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Ik word nog steeds bestookt dr orange met smssen ivm mijn klantnummer van telenet. Dat ze ten eerste zelf al eens bellen ipv te smssen dat ik hen moet bellen. En dan weer ik wacht hangen zeker? Neenee. Bovendien begrijp ik nog steeds niet waaarom ze dat vragen na al die maanden. Ik ga er mijn tijd niet insteken

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

hallo, ja het was de man van Orange zélf die me zei dat hiervoor een ticket werd aangemaakt, een vraag van Orange bovenaf.... aangezien ik idd toch wel kritisch ben om zomaar gegevens te geven van mijn vorige leverancier aan een nieuwe, heb ik gevraagd waarom, ik zie niet in waarom ik dit zou geven, alles is nl in orde

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen