Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-18 15h52
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kreeg een bericht dat ik moest bellen nr Orange. Ben 4 mnd geleden van Telenet nr Orange gegaan.
Ze bellen om te vragen wat mijn telenetklantennummer was vroeger. Euh waarom zou men mij hiervoor bellen als die hele omschakeling allang in orde is?
Is 4 maanden geleden.
Vond dat vreemd. Heb gevraagd eerst te zeggen waarom men dat vraagt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Leentje1973 er zijn genoeg nep telefoons tegenwoordig en emails waar men van alles wil hebben voor gegevens en geld te krijgen. Zou naar de 5000 bellen en eens vragen daar of ze het nodig hebben.. Denk zelf van niet omdat alles al in orde is. Maar maak wel de melding want als ze andere bellen die wel gegevens geven is ook niet fijn en misschien kan Orange een melding ergens maken.
@Leentje1973 kan ik daaruit opmaken dat u de klantendienst gebeld heeft en de melding gemaakt is ? ...
De enige reden waarom is als ze uw gsm nummer of een vast telefoon nummer moeilijk kunnen over zetten dan zou men een klantenummer kunnen vragen maar nu nog 4 maanden na installatie dat is raar.
alles is allang in orde, zoals gezegd
ik kreeg een sms "Orange Help Desk: we hebben een vraag betreffende je internetr en TV. Ticket nr x. Kan je ons ballen aub van maanag tot zaterdag tss 8u en 20u op 02/7083004 met code x. "
Ik vond dat al onbeleefd. Ik moest in wacht wachten enz. Dat ze me zelf eens bellen. Uitendelijk kreeg ik hen aan d elijn, en zeiden ze me dat het was om teweten wat mijn easy switch was en mijn klantennummer van Telenet. Heb het easy switch gegeven, en het ander niet. Heb gevraagd waarom ze mijn Telenetklantennummer willen als de overzetting allang in orde is. Dus ik verwacht antwoord hierover. Heb gezegd dat ik dit echt wil weten.
Had ook teruggebeld omdat mijn decode 2x per week vastloopt, maar das een ander probleem.