annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakelen naar love trio

Topic gestart op: 07-08-20 16h16

Antwoorden: 10 antwoorden

Elfresa
Gewaardeerd verkenner

Overschakelen naar love trio


Ik heb een dolfijn en tv en internet abonnement bij jullie, maar zou graag overschakelen naar love trio, hoe kan dit doen, want ik ben momenteel op reis?
Het sportpack, kan je deze kijken via de orange tv app?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Elfresa  als je al tv en internet en gsm hebt bij Orange heb je al een love trio pakket. Moest je de voetbal willen kan je eerst een software update doen van je decoder en dan via de decoder je voetbal activeren. De eerste drie weekenden zijn wel gratis te bekijken.

De voetbal is nog niet te zien via de app.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elfresa
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ok, bedank. 

Maar als ik kijk naar de packs van love trio heb je meer data voor de zelfde prijs ik nu heb met dolfijn...

Jammer dat je het voetbal nog niet kan kijken via da app, want zoals ik al zei ben ik op reis en kan ik dus niet via de decoder kijken... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elfresa  Je bedoeld dat je je gsm abonnement omzet naar een nieuwe formule. Dat kan je altijd doen natuurlijk maar met je dolfijn heb je al een love trio. Houd er rekening mee als je naar de nieuwe formule gaat dat je en dubbele data verliest en je coyote app en de Orange cloud opslag. Als je van je reis terug bent kan je het nog regelen . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elfresa
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

Coyote app heb ik niet en de cloud gebruik ikniet,en zelfs met de dubbele data is een het met een trio pack nog iets meer... 

Had gewoon leuk geweest om wat extra data te hebben op de camping(want de wifi is nie veel waard) en het begin van de competitie te zien... 

Maar zal zijn voor als ik terug thuis ben. 

Leden met de meeste pluimen