annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakelen naar love trio

Topic gestart op: 07-08-20 16h16

Antwoorden: 10 antwoorden

Elfresa
Gewaardeerd verkenner

Overschakelen naar love trio


Ik heb een dolfijn en tv en internet abonnement bij jullie, maar zou graag overschakelen naar love trio, hoe kan dit doen, want ik ben momenteel op reis?
Het sportpack, kan je deze kijken via de orange tv app?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
spoonbe
Gewaardeerd verkenner

Even mee inpikken want ik wil eigenlijk hetzelfde doen en dan is het wat dom om nog ren topic te starten.

Ik heb dus ook een love trio met dolphin. 3gb data voor 64euro

Nu heb je trio met go plus 8gb data voor 65 euro. 

Kan ik gewoon die overstap maken ook of is dit enkel voor nieuwe klanten.

Als ik het via de app wil kiezen komt het op 70 euro

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@spoonbe  ten eerste is dat juist heel slim om een topic te starten. Want niet iedereen heeft op dit topic gereageerd. 

Ten tweede , jij kan die overstap maken dit is voor nieuwe als bestaande klanten. Denk er wel aan als je van je dierenabonnement naar een Go abonnement gaat dat je je Cloud en Coyote verliest. Deze zitten niet in de Go abonnement.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
spoonbe
Gewaardeerd verkenner

Zal er volgende keer aandenken om zelf eentje te starten. 

Heb coyote niet en ik gebruik de cloudspace ook niet. Dus verlies niets

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@spoonbe  dan is er dus geen probleem. Zou wel naar een shop gaan dit in orde maken des te sneller is het in orde. 

Betreft je topic wel of niet te maken , het is altijd beter om in bepaalde gevallen een nieuwe topic te maken. Op die manier kan je je raad een alle Tribers vragen en heb je ook kans dat je sneller antwoord krijgt. Het is natuurlijk geen ramp of probleem om op een bestaande topic te reageren maar sommige reageren op topics van twee jaar geleden. Het is maar gewoon een advies naar jou toe zodat je sneller een antwoord hebt op je vraag en dat je niet moet wachten op een antwoord die er dan misschien niet komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elfresa
Gewaardeerd verkenner

@spoonbe

Ik heb het via messenger gedaan, wel een dagje moeten wachten op antwoord omdat het blijkbaar heel druk was, maar dan was ik in een paar minuten overgeschakeld... 

Leden met de meeste pluimen