annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap Orange naar Proximus

Topic gestart op: 05-10-20 09h35

Antwoorden: 2 antwoorden

jessica1993
Gewaardeerd verkenner

Overstap Orange naar Proximus

Ik schakel woensdag normaal gezien over van Orange naar Proximus met mijn hele pakket (internet en gsm). Hiervoor gaf ik mijn Easy Switch gegevens door aan Proximus. Heeft iemand enig idee hoeveel tijd hierover kan gaan voor Orange dan effectief alles stopzet en mijn gsm nummer overschakelt naar Proximus? Wordt mijn Orange factuur aangepast aan de verkorte verbruiksperiode deze maand?

Kan ik woensdag als alles geïnstalleerd is en werkt eventueel zelf Orange contacteren om alvast het internet stop te zetten in mijn Love Duo pakket of zorgt dit dan voor problemen met mijn gsm abonnement (Go Light)? 

Ik wil gewoon niet te lang dubbel zitten betalen maar wil ook geen problemen veroorzaken door vroegtijdig dingen stop te zetten voor de overschakeling van mijn gsm nummer gebeurd is.

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@jessica1993  eigenlijk is het simpel te beantwoorden. 

In dit geval is het hoelang Proximus er over doet om jou een technieker te sturen , jou gegevens in orde maakt en de nummer overdracht aanvraagt. Zolang Proximus geen nummeroverdracht  aangevraagd zal het niet in orde komen. Dus je gaat toch Proximus moeten contacteren of de overdracht is aangevraagd.

Op de moment dat alles in orde is zal je bij Orange een totaal factuur krijgen en dat kan of betalen zijn of terug krijgen dat is hoe het berekend wordt dus daar zal je op moeten wachten. En ik zou pas echt alles op zeggen bij Orange als Proximus is geweest en alles ook werkt. 

Maar je hebt de Easy switch gebruikt dus ik vrees er voor dat er wel problemen van gaan komen. De easy switch staat namelijk niet op punt en er zijn al meerdere problemen mee geweest en niks of de helft opzeggen is 1 van de problemen. Dus ik hoop voor jullie dat het nu wel goed gaat. Maar zodra Proximus binnen in huis ligt en je gsm werkt zou ik toch even de klantendienst bellen bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@jessica1993  goedemorgen,

Maar om op je vragen te antwoorden, bel naar een Orange shop.

En eigenlijk moet Proximus je al die uitleg netjes geven als je een neiuwe klant word.

Ik vermoed dat als je aangesloten bent bij Proximus je niet meer bij Orange binnenkan.

Misschien zijn er anderen die het wel weten.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen