annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap andere provider : Ik krijg nog LOVE fakturen

Topic gestart op: 11-09-20 07h59

Antwoorden: 4 antwoorden

Linzidepoortere
Gewaardeerd verkenner

Overstap andere provider : Ik krijg nog LOVE fakturen

Ik ben sedert 27 juli overgestapt naar andere provider. Nu krijg ik al 2 keer aanrekening tv en internet. Alhoewel ik op 3 aug modem en digicorders terugstuurde naar orange. Zelfs huur digicorder staat nog op mijn factuur.

 

Ik belde vorige maand al op hiervoor. Medewerker zei dat er op de volgende factuur een verrekening kwam.

 

Wat is het volgende? Een aanrekening met de prijs van de digicorder en modem.

 

Ik heb een bewijs van de post. Maar zelfs dit is niet geldig.

 

Spijtige zaak...

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

@Linzidepoortere 

Ziet er naar uit dat ze niet weten dat je opgezegd hebt

(1) heb je opzeg gedaan ? https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/wijzigen-verhuizen-opzeggen/ik-wil-...

(2) materiaal teruggestuurd lees ik - na invullen webformulier ? https://www.orange.be/sites/b2c/files/retrourinstructies_voor_de_toestellen.pdf

(3) Bewijs van de post geupload ? https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

 

Linzidepoortere
Gewaardeerd verkenner

Dank u.

 

Dit is een goede uitleg. Stukken beter dan wat ik hoorde van de klantendienst.

 

Ik heb alles zorgvuldig ingevuld.

 

Hopelijk houden ze nu nog rekening met de datum van terugzending.

Zou een superservice zijn...

Bedankt voor de hulp. Ik apprecieer dit.

 

Mvg

Linzi

Josette
Wijze
Wijze

@Linzidepoortere  goedemorgen,

spijtig te lezen dat je weggaat hier.

Maar wij kunnen je daar niet bij helpen je moet contact onemen met Orange zelf.

Naar het nummer 5000 telefoneren, of via

Messenger op FB.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Wij zijn ook maar klanten.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Linzidepoortere
Gewaardeerd verkenner

Hallo mevrouw,

 

Dat deed ik reeds, maar het verandert de zaak niet.

 

Of is er een verschil tss. De mensen bij de klantendienst? De ene kan of wil misschien meer moeite doen dan de ander.

 

Over prijs/kwaliteit heb ik niet te klagen. Maar kinderen wilden meer opties. Alleen jammer dat de afsluit zo moeilijk verloopt...

Leden met de meeste pluimen