Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-07-18 11h18
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal,
sinds donderdag ook klant bij orange maar toch nogdrie vragen.
1) waar moet ik mijn vaste telefoon aansluiten? Die van de klantenservice zegt gewoon in een lan poort, dit werkt niet, waar dan wel? 😕
2) waarom krijg ik steeds een fout als ik mijn app wil koppelen met de decoder?
3) hoelangv duurt het voor we met de gsm op orange zitten? Wij zitten sinds donderdag bij orange tv en internet. Afgelopen maandag hadde we onze simkaart geactiveerd, maar zitten nog steeds op de telenet lijnen met onze gsm. Dat is toch echt lang niet?
mercikes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Totem,
blijkbaar heel grote vertraging 😝
Maar ondertussen heb ik van telenet de melding gehad dat mijn diensten gewijzigd zijn. Zonder dat ik iets moest doen is mijn wigo verdwenen en is enkel mijn nummer nog telenet king. (Raar, want dat is net het nummer van de aanvraag.)
goed, ik rij naar een shop, ik wacht een uur en krijg dan te horen dat hij me niet in de shop kan helpen omdat dat online gedaan is. Die man voelde zich slecht omdat ik daar een uur heb staan wachten. Klaar goed geen probleem dan bellen we maar. Weer een tegenslag want daar hoor je dat op hun systeem geen vaste lijn is aangevraagd om over ge zetten. Op mijn overdracht papier dus wel! Conclusie van die van de technische dienst: vraagt dat nog eens aan...
Jet tweede gsm nummer is orange, maar geen dubbele data: dus ik veronderstel dat ze dat niet mee op de love abo gezet hebben...
wie kan me dan nu zeggen wat ik moet doen???
heb al zoveel contact gehad met hun diensten en ze krijgen het niet klaar. Erger nog de 1 weet van de ander niets. Communicatie is der ver zoek precies.
Ik kan trouwens ook men tv app niet koppelen aan de digicorder.
je zou bijna gaan denken dat ze mee willen spelen met de grote, maar ze nog ferm te kort schieten.
groetjes
Misschien kan @TomN ons wel helpen? 😂
Hey @TomN,
Bedankt voor uw antwoord!!
ze hebben de aanvraag geannuleerd omdat er een fout was. We gaan ze opnieuw aanvragen
Er zijn wel mensen die zeggen dat de fixed phone niet op punt staat en dat het goed kan zijn dat het nog niet gaat werken, klopt dat?!
Wat het koppelen betreft, allebei via het WiFi netwerk (tablet en gsm).
grts