annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

Topic gestart op: 02-07-18 11h18

Antwoorden: 12 antwoorden

Geert15
Ervaren verkenner

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

OPGELOST

Hallo allemaal,

sinds donderdag ook klant bij orange maar toch nogdrie vragen.

1) waar moet ik mijn vaste telefoon aansluiten? Die van de klantenservice zegt gewoon in een lan poort, dit werkt niet, waar dan wel? 😕
2) waarom krijg ik steeds een fout als ik mijn app wil koppelen met de decoder?
3) hoelangv duurt het voor we met de gsm op orange zitten? Wij zitten sinds donderdag bij orange tv en internet. Afgelopen maandag hadde we onze simkaart geactiveerd, maar zitten nog steeds op de telenet lijnen met onze gsm. Dat is toch echt lang niet?

 

mercikes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

@Geert15

Ik zou je graag helpen Geert ivm je activatie, echter ik heb geen inzage in dossiers (ik ben zelf hier ook als gebruiker aanwezig).

Wat ik je kan aanraden is contact op te nemen via twitter/facebook en je dossiernummer van je klacht dat je gekregen hebt in je telefonisch contact door te geven, zo kunnen zij nagaan wat er aan de hand is. Zo hoef je niet aan de lijn te wachten terwijl ze voor jou uitzoeken wat er gaande is.

Wat betreft het koppelen van de TV app aan je decoder, krijg je een foutmelding? Probeer je deze te koppelen terwijl je op het Orange Wi-Fi netwerk of mobiel netwerk aangesloten bent? Wat betreft je tweede nummer, zolang dit onder hetzelfde klantnummer valt, komt deze mee in aanmerking voor de data verdubbeling (als het geen arend is, gezien deze ongelimiteerde data heeft).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Geert15
Ervaren verkenner

Hey Totem,

 

blijkbaar heel grote vertraging 😝

Maar ondertussen heb ik van telenet de melding gehad dat mijn diensten gewijzigd zijn. Zonder dat ik iets moest doen is mijn wigo verdwenen en is enkel mijn nummer nog telenet king. (Raar, want dat is net het nummer van de aanvraag.)

goed, ik rij naar een shop, ik wacht een uur en krijg dan te horen dat hij me niet in de shop kan helpen omdat dat online gedaan is. Die man voelde zich slecht omdat ik daar een uur heb staan wachten. Klaar goed geen probleem dan bellen we maar. Weer een tegenslag want daar hoor je dat op hun systeem geen vaste lijn is aangevraagd om over ge zetten. Op mijn overdracht papier dus wel! Conclusie van die van de technische dienst: vraagt dat nog eens aan... 

Jet tweede gsm nummer is orange, maar geen dubbele data: dus ik veronderstel dat ze dat niet mee op de love abo gezet hebben...

wie kan me dan nu zeggen wat ik moet doen???

heb al zoveel contact gehad met hun diensten en ze krijgen het niet klaar. Erger nog de 1 weet van de ander niets. Communicatie is der ver zoek precies. 

Ik kan trouwens ook men tv app niet koppelen aan de digicorder.

je zou bijna gaan denken dat ze mee willen spelen met de grote, maar ze nog ferm te kort schieten.

groetjes

0 pluimen
Geert15
Ervaren verkenner

Misschien kan @TomN ons wel helpen? 😂

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

@Geert15

Ik zou je graag helpen Geert ivm je activatie, echter ik heb geen inzage in dossiers (ik ben zelf hier ook als gebruiker aanwezig).

Wat ik je kan aanraden is contact op te nemen via twitter/facebook en je dossiernummer van je klacht dat je gekregen hebt in je telefonisch contact door te geven, zo kunnen zij nagaan wat er aan de hand is. Zo hoef je niet aan de lijn te wachten terwijl ze voor jou uitzoeken wat er gaande is.

Wat betreft het koppelen van de TV app aan je decoder, krijg je een foutmelding? Probeer je deze te koppelen terwijl je op het Orange Wi-Fi netwerk of mobiel netwerk aangesloten bent? Wat betreft je tweede nummer, zolang dit onder hetzelfde klantnummer valt, komt deze mee in aanmerking voor de data verdubbeling (als het geen arend is, gezien deze ongelimiteerde data heeft).

0 pluimen
Geert15
Ervaren verkenner

Hey @TomN,

 

Bedankt voor uw antwoord!!

ze hebben de aanvraag geannuleerd omdat er een fout was. We gaan ze opnieuw aanvragen

Er zijn wel mensen die zeggen dat de fixed phone niet op punt staat en dat het goed kan zijn dat het nog niet gaat werken, klopt dat?!

Wat het koppelen betreft, allebei via het WiFi netwerk (tablet en gsm).

grts

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Graag gedaan @Geert15

Ik heb eerlijk gezegd zelf fixed phone, en geen problemen mee.

Wat betreft de App, welke foutmelding krijg je als je probeert te koppelen aan de decoder? Is je decoder aangesloten aan de internet verbinding (via netwerk kabel of wifi), want dat is wel nodig om de koppeling te doen slagen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen