annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap telenet naar orange

Topic gestart op: 13-02-20 11h09

Antwoorden: 13 antwoorden

Takis
Gewaardeerd verkenner

Overstap telenet naar orange

OPGELOST

Hallo allen;

al een tijdje denk ik er aan om de overstap naar orange love duo/trio te doen.                                                 Ik heb een alarmcentrale en camera’s . Mijn installateur zegt dat ‘Port forwarding‘ nodig is om van op afstand te communiceren met de installatie , app te bedienen en camera’s te zien. Bij navraag bij een orange stand in de media markt zegt men...geen port forwarding , hier op dit forum lijkt of het toch lukt met ‘port forwarding’. Mijn installateur denkt dat het met de ’Compal’ modem misschien lukt ,maar geen zekerheid!

kan iemand bevestigen/ontkennen..en voor welke modems ?                                                                             Thanks Takis

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Superbonbon
Ervaren genezer

@Takis Je probleem is inderdaad opgelost 🙂 alles wat je hoeft te doen om deze thread te beëindigen door een antwoord als een oplossing te accepteren en dit betekent het einde van dit bericht 😉.

Groetjes,

Superbonbon

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Takis  zou zeker eens de link bekijken vaan mijn gewaardeerde collega @Gregory  want daar staat een heleboel informatie in over uw vraag.

Kleine opmerking wil ik er aan toevoegen. U zegt ook een alarmcentrale , moest daarvoor een vaste lijn nodig zijn werkt dat niet bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Takis
Gewaardeerd verkenner

Allen ,bedankt voor de link. Alarm melding gebeurd met gsm melder in de centrale ,dus vaste lijn is niet nodig. Voor mij is alles in die link nog niet zo duidelijk. Ik dacht dat er meerdere personen dit probleem hadden en ze dit opgelost kregen,zodoende een duidelijke ja of neen antwoord te horen op ‘port forwarding’ bij orange modems.

grtjes Takis

0 pluimen
dssofie
Ervaren verkenner

Hallo @Takis , ik had dit ook, ik was eveneens klant bij Telenet en wou overschakelen naar Orange, maar wat met alarmcentrale (geen vaste lijn maar SIM) en camerabewaking? Ik heb gewoon toen ik bij Telenet zat van de instellingen van de poorten een screenshot genomen, en wanneer de Orange technieker er was om de installatie te doen, deze instellingen in de Orange instellingen gezet en hop... alles in orde! Fijn weekend! 

Takis
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de tip.                                                                                                                                          Dat lijkt mij misschien nog de eenvoudigste oplossing als die mannen dat kunnen/willen doen.                                                                                  Nu nog even verdiepen hoe we die poorten zichtbaar kunnen maken? Van installeren en programmeren heb ik niet echt veel mee . Verdere tips om tot poorten status te geraken steeds welkom!                                                Voor u ook een goed week-end.

Takis

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen