annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstappen van telent naar love trio

Topic gestart op: 30-08-20 12h31

Antwoorden: 29 antwoorden

Zeinzein
Gewaardeerd verkenner

Overstappen van telent naar love trio

OPGELOST

Hallo Iedereen

Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar het orange love trio pack. Ik heb nu een wigo met 2gsms. Aangezien telenet weer de prijzen gaat opslaan en ik het schandalig duur begin te vinden zou ik graag overstappen. Doch heb ik nog enkele vragen/bedenkingen.

 

1) Via het internet verneem ik dat sommige tv-boxen geregeld problemen geven. Hoe ervaren jullie dit?

2) Is de 100Mbps downloadsnelheid voldoende voor 2personen die veel gamen en netflixen in 4K?

3) Kan de modem veel wifi-aansluitingen tegelijk aan? Denk aan sonos, gsm, PS4(kabel), domotica, stofzuiger, googleproducten,... 

4) Wat is de uploadsnelheid? Klopt dit dat deze maar 5Mbps is?

 

Alvast bedankt!

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

@Zeinzein 

1) In het jaar dat ik bij Orange zit het al 3 maal de decoder uit/aan moeten doen - Verder geen problemen

2) Denk het wel - indien niet kun je later nog de 400 Mpbs boost nemen

3) In theorie 254 en 254 op het guest netwerk.  Maar alles hangt af hoeveel ze op een moment samen doen. Daar speelt de downloadsnelheid dacht ik.

4) Normaal 10 Mbps.  Met de boost 20 Mbps

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Zeinzein  ja Telenet wordt schandalig duur ik ga de overstap ook terug doen. Zal je ook proberen te helpen met je vragen : 

1 ) de problemen met de digicorder zullen relatief klein zijn. Hier lees je meestal de slechte ervaringen maar nooit de goede ervaringen maar ja dat is normaal he want de tevreden klanten hoor je niet. Ik ben al ooit eerder klant geweest bij Orange en had nooit een probleem met de decoder die werkte perfect. Een goede vriendin van ons heeft ook Orange op mijn aanraden en heeft geen enkel probleem . 

2 ) 100MBPS is genoeg voor 2 personen. Moest je nu echt zwaar gamen en de ander tv kijken in 4K en Netflixen dan heb je nog genoeg snelheid. Je kan overwegen de optie boost te nemen aan 400MBPS maar eigenlijk heb je het niet nodig als je niet veel download of veel 'zware' taken verzet.

3 ) De modem kan zeker al die wifi verbindingen aan. Er is eigenlijk geen limiet aan gekoppeld dat je maar zo veel apparaten kan aansluiten. Houd er wel rekening mee dat als je 20 apparaten tegelijk laat werken op de wifi dat het wel traag gaat op het internet. 

4 ) Het klopt inderdaad dat je upload 5 MBPS is enkel bij de optie boost van 400 MBPS krijg je een hogere upload. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Zeinzein
Gewaardeerd verkenner

Vervolg op de schandalig slechte orangeservice...

Ik begin te denken dat de technische ondersteuning/klantendienst van orange zich ergens situeert in een onbekende bananenrepubliek waar men nog volop bezig is het wiel uit te vinden.

Soit, ter zake.

Nog steeds geen mobiele data. Zowel mijn partner als mezelf.

Ik heb mij nog steeds niet kunnen registreren op de klantenzone maar wel al een factuur gekregen via mail die ik niet kan controleren. Ik heb klacht ingediend bij de ombudsdienst. Hierdoor wist de telefoniste van de klantendienst(ik heb iedereen daar wel al een paar keer aan de lijn gehad) mij doodleuk te vertellen dat ze niks meer kon doen voor mij omdat ik dat had gedaan. Ik moet maar blijven wachten tot het in orde komt.  

Mijn conclusie en gouden raad. 


Stap niet over naar orange tenzij u zich wil afsluiten van de digitale/mobiele wereld!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
29 ANTWOORDEN 29
Zeinzein
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ook al gestuurd via messenger maar daar reageren ze of niet of een standaard antwoord. Ik geloof zeker dat het overal wel iets kan zijn maar orange geeft mij momenteel echt niet de indruk mij  snel te willen helpen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zeinzein  daar kan ik inkomen dat je op deze manier een andere indruk krijgt. Zou gewoon eens via Messenger nog eens sturen hoe het ervoor staat met je technisch probleem. Misschien is het te druk via die weg op dit moment , dat weten wij ook niet , maar dan heb je ze al wel een herinnering gedaan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Zeinzein
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het erop wagen.

0 pluimen
Nick_Goossens
Aspirant verkenner

Beste Zeinzein, hoe bevalt de overstap? Ben je blij met je beslissing? Ik ben zelf nog elders klant maar bevind me in dezelfde twijfelsituatie als jij enkele maanden geleden 🙂

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zeinzein  dat gaat eerder uitzondering zijn dan de regel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen