annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pack duo + digitaal TV abonnement Telenet

Topic gestart op: 24-01-21 14h46

Antwoorden: 5 antwoorden

Joach
Veteraan verkenner

Pack duo + digitaal TV abonnement Telenet

OPGELOST

dag iedereen,

heb vraag ivm met Pack duo.

Is het mogelijk om pack Duo bij Orange te nemen en Digitaal TV abonnement bij Telenet te behouden?

Vind het prijskaartje bij Telenet aan de hoge kant voor senioren die zeer weinig of geen internet gebruiken.

Heb recent mijn bejaarde moeder een tablet met 4 G aangeschaft en deze voorzien van extra surf card. Heb meteen haar abonnement aangepast naar Go unlimited. Tot hier toe geeft dit geen probleem. Wensen haar tablet via bleutooth + Wifi  met smart TV te laten communiceren. Is met GSM + extra surf card klant van Orange. Digitale TV gaat via Telenet dmv smartcard in smart TV. Gebruik van tablet wordt aangeleerd onder toezicht van kinderen mits respect voor huidige Corona maatregelen

Tips en advies van harte welkom. Ook andere opties zijn welkom.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Joach Met die afstandsbediening van de decoder moet dit zeker lukken voor je moeder.

Als je de CEC op de decoder inschakelt gaat de TV aan als je op de knop decoder drukt rechts bovenaan op de afstandsbediening van de decoder.

Om alles uit te doen moet je even testen.  Met mijn vorige TV ging dat als ik op decoder duwde.  Met mijn huidige TV moet ik links bovenaan op TV duwen (als ik op decoder druk om uit te doen gat nu de decoder uit maar niet de TV)

Afhankelijk van het merk van de TV kun je ook de decoder bedienen met de afstandsbediening van de TV.  Ik kan nu ook van kanaal verspringen op de decoder met de afstandsbediening van de TV

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Dat denk ik niet @Joach . 

Wat is er verkeerd aan de TV van Orange ?  De TV kost slechts 15 EUR/maand meer

Als je een smart tv hebt kun je ook TV Vlaanderen nemen. Dit is TV via internet

Joach
Veteraan verkenner

@Gregory  kwaliteit van TV van Orange vormt geen probleem. Probleem is eerder van praktische aard. Bejaarde moeder kan moeilijk om met 2 afstandsbedieningen, 1 voor TV en 1 voor digicorder. Ok, geef toe ben zelf klant van Orange en hebben volledige pack bij Orange. Afstandsbediening van digicorder kan ook gekoppeld worden aan TV. Love Trio valt dan te overwegen, gezien moeder ook klant is van Orange.

Aansluiten op internet + eventuele overstap van Telenet naar Orange is ernstige optie. Betrek ook de keuze van moeder hierin mee. 

Gregory
Wijze
Wijze

@Joach Met die afstandsbediening van de decoder moet dit zeker lukken voor je moeder.

Als je de CEC op de decoder inschakelt gaat de TV aan als je op de knop decoder drukt rechts bovenaan op de afstandsbediening van de decoder.

Om alles uit te doen moet je even testen.  Met mijn vorige TV ging dat als ik op decoder duwde.  Met mijn huidige TV moet ik links bovenaan op TV duwen (als ik op decoder druk om uit te doen gat nu de decoder uit maar niet de TV)

Afhankelijk van het merk van de TV kun je ook de decoder bedienen met de afstandsbediening van de TV.  Ik kan nu ook van kanaal verspringen op de decoder met de afstandsbediening van de TV

 

0 pluimen
Joach
Veteraan verkenner

@Gregory 

dankjewel voor tip ivm afstandsbediening. Wist niet eens dat deze mogelijkheid bestond. Zo zie je maar dat dit forum wel degelijk nut heeft. 

ga zeker en vast handleiding TV raadplegen, ook in kader van afstandsbediening. 

Zelf zijn we wel tevreden van Orange, denk dat elke provider wel zijn voor- en nadelen heeft. Ook moeder is tevreden met abonnement en sinds ze tablet gebruikt met 4G, is contact nemen met buitenwereld echt belangrijk zeker in Corona tijd

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen