Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-24 22h22
Antwoorden: 14 antwoorden
Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro voor tv, en 2 maal 0,40 euro voor onze 2 gsm abonnementen dus 85,80 ipv 84
Is het niet beter over te schakelen naar het nieuwe trio love pack dat 86,00 kost met 8 gb ipv 6 gb voor gsm smalle abonnement.
Er wordt ook een serieuze korting voor eerste jaar voorzien maar ik denk niet dat we daar kunnen van genieten als bestaande abonnee
Wat denkt u daarvan ?
Alvast bedankt voor uw reacties
Waarom zijn de kortingen altijd voor nieuwe klanten in plaats van de langdurige klanten eens te belonen met een fikse korting...
en dat voor 1 EUR.
> Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro
Waar mensen die het oud trio love pack hebben toch allemaal hun tijd insteken
Je kunt voor je twee Go LIghts zelf overschakelen (in My Orange) naar twee Orange Mobile Small Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen
@Gregory ,
Even een kleine correctie; vanaf het 2de "Orange mobile abonnement" is het €11 voor een Small.
@selleslagchris
€22 voor 2 x Small met 8Gb (€11/st)
€20 voor TV met decoder/tv box (is inclusief de €1 prijsstijging vanaf januari)
€45 voor Start Fiber
Totaalprijs: €87
Persoonlijk ben ik voorstander van de Small abonnementen in vergelijking met Go Light omdat je hierbij wel onbeperkt kun bellen. Ook de 2Gb extra is mooi meegenomen.
De huidige kortingen zijn inderdaad enkel voor nieuwe klanten. Echter is er niks dat jou verbied om even de klantendienst te contacteren en te luisteren of ze jou toevallig ook geen korting kunnen/willen aanbieden als bestaande klant.
20 € voor Tv met decoder/tv box klopt niet, in de nieuwe small trio love abonnementen is het slechts 19 euro dus totale prijs 86 € het verschil met mijn vorig go light abonnement is 20 cent en we krijgen heel wat meer onbeperkt bellen en 8gb