Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-21 14h56
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Gisteren kwam er een technieker langs en die heeft mijn modem geinstalleerd en mijn tv decoder.
Het duurder vrij lang (25 min) tot de modem online was.
Toen dat in orde was had ik perfect internet en kon ik goed tv kijken. Echter begonnen de problemen vannacht om1u30 waarbij er meerdere malen blokjes verschene op mn beeld. Ik heb toen bij technisch gekeken op de decoder en er waren meerdere dingen niet comform.
Ik heb toen de NIU van naderbij gekeken en eens opengedaan (ben zelf nog telenet technieker geweest) om dat ik dacht dat de kabel misschien niet diep genoeg zat in de connector. Echter na de proberen hem verder te duwen en hem er proberen eruit te halen brak de kabel.
Ik heb toen zelf een stuk kabel afgesneden zodat die terug in de connector paste. Echter is de kabel nu te kort om de niu volledig terug in elkaar te zetten. Ik kan wel de connector op de niu plaatsen maar niet het extra stuk die er nog eens achter moet.
De modem komt nu niet meer online, alleen de downstream led blijft branden maar de upstream led blijft knipperen.
Heeft er hier iemand ervaring mee of een mogelijke oplossing.
Heb ook al naar de technische dienst gebeld en als er tegen nu maandag geen technieker mij heeft opgebeld dan mag ik terugbellen voor BOT Cable.
Alvast bedankt voor eventuele tips of suggesties
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Uiteindelijk vandaag toch de repair technieker van orange langsgeweest en het probleem bleek aan de tap te zitten. De koperaders van de coaxkabel raakten de hoofdader dus maakte kortsluiting. Een nieuwe connector erop en het was opgelost.
Nu werkt alles terug perfect!
Mvg,
Joeri
Heb net naar de lokale hubo gebeld en ze hebben het niet. Heb het dan maar online besteld, dinsdag in huis. Heb er meteen ook coaxkabel bij besteld
Ik hou je op de hoogte van het resultaat.
Hallo,
Uiteindelijk vandaag toch de repair technieker van orange langsgeweest en het probleem bleek aan de tap te zitten. De koperaders van de coaxkabel raakten de hoofdader dus maakte kortsluiting. Een nieuwe connector erop en het was opgelost.
Nu werkt alles terug perfect!
Mvg,
Joeri