annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met Love trio pack

Topic gestart op: 24-04-21 14h56

Antwoorden: 13 antwoorden

Joeri81
Gewaardeerd verkenner

Problemen met Love trio pack

OPGELOST

Hallo, 

Gisteren kwam er een technieker langs en die heeft mijn modem geinstalleerd en mijn tv decoder. 

 

Het duurder vrij lang (25 min) tot de modem online was.

 

Toen dat in orde was had ik perfect internet en kon ik goed tv kijken. Echter begonnen de problemen vannacht om1u30 waarbij er meerdere malen blokjes verschene op mn beeld. Ik heb toen bij technisch gekeken op de decoder en er waren meerdere dingen niet comform.

 

Ik heb toen de NIU van naderbij gekeken en eens opengedaan (ben zelf nog telenet technieker geweest) om dat ik dacht dat de kabel misschien niet diep genoeg zat in de connector. Echter na de proberen hem verder te duwen en hem er proberen eruit te halen brak de kabel.

Ik heb toen zelf een stuk kabel afgesneden zodat die terug in de connector paste. Echter is de kabel nu te kort om de niu volledig terug in elkaar te zetten. Ik kan wel de connector op de niu plaatsen maar niet het extra stuk die er nog eens achter moet.

De modem komt nu niet meer online, alleen de downstream led blijft branden maar de upstream led blijft knipperen.

Heeft er hier iemand ervaring mee of een mogelijke oplossing. 

Heb ook al naar de technische dienst gebeld en als er tegen nu maandag geen technieker mij heeft opgebeld dan mag ik terugbellen voor BOT Cable.

Alvast bedankt voor eventuele tips of suggesties

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Joeri81
Gewaardeerd verkenner

Hallo, 

Uiteindelijk vandaag toch de repair technieker van orange langsgeweest en het probleem bleek aan de tap te zitten. De koperaders van de coaxkabel raakten de hoofdader dus maakte kortsluiting. Een nieuwe connector erop en het was opgelost.

Nu werkt alles terug perfect!

 

Mvg,

Joeri

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Joeri81
Gewaardeerd verkenner

Heb net naar de lokale hubo gebeld en ze hebben het niet. Heb het dan maar online besteld, dinsdag in huis. Heb er meteen ook coaxkabel bij besteld

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Joeri81  

Dab heb je het nodige gedaan en moet je afwachten hé tot volgende week. 

Ik hoop dat het perfect gaat werken zonder storingen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Joeri81
Gewaardeerd verkenner

Ik hou je op de hoogte van het resultaat.

Joeri81
Gewaardeerd verkenner

Hallo, 

Uiteindelijk vandaag toch de repair technieker van orange langsgeweest en het probleem bleek aan de tap te zitten. De koperaders van de coaxkabel raakten de hoofdader dus maakte kortsluiting. Een nieuwe connector erop en het was opgelost.

Nu werkt alles terug perfect!

 

Mvg,

Joeri

Leden met de meeste pluimen