Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-20 14h05
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand een idee hoelang de promo duurt dat je 3 maanden de helft betaalt voor de gsm-kosten wanneer je Love Duo wordt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Geldig 14 jan. - 2 feb. staat te lezen op hun site.
Succes.
die promo loopt volgens mij al minstens een jaar, denk dat die gewoon zal blijven doorlopen, maar je weet maar nooit.
Ah ok, wel risky 😋
Bijkomende vraag nog: stel dat ik Love Duo neem, gaat mijn digicorder dan helemaal niet meer werken? En gebeurt dit echt onmiddellijk?
Ah ok, wel risky 😋
Bijkomende vraag nog: stel dat ik Love Duo neem, gaat mijn digicorder dan helemaal niet meer werken? En gebeurt dit echt onmiddellijk?
Ugh @raskit,
Je mag je decoder terugsturen. Hiervoor ga je naar de post met je decoder die in een gesloten doos wordt geplaatst. Je vraag om het terug naar "Orange" te sturen, ze weten wel wat ze hiermee moeten doen en het is gratis.
De annulering van je TV het gebeurt binnen maximum 5 werkdagen. De promo waarmee je de helft betaalt telt voor nieuwe klanten en op je mobiele abo (dus niet op de internet en tv deel).
Totem's groet,
Totem
Geldig 14 jan. - 2 feb. staat te lezen op hun site.
Succes.