annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke Love trio past bij mij?

Topic gestart op: 29-02-20 08h04

Antwoorden: 19 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Welke Love trio past bij mij?

Ik zou binnenkort een Love trio abonnement willen nemen, maar ben nog aan het twijfelen welk het beste bij me past. Kan je daarmee nog programma's van de dagen ervoor (die je niet hebt opgenomen) herbekijken?

En als ik dat abonnement heb genomen kan ik dan mijn gsm abonnement verlegen waardoor je goedkoper een gsm kan kopen? Of verander is eerst beter van gsm abonnement voor ik Love trio laat aansluiten...

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
dob_matt
Aspirant verkenner

Goeieavond

Welke love trio je nodig hebt hangt af van welk abonnement je wenst. Qua opties van tv je kan twee kanalen tegelijk opnemen en een derde bekijken. Als je een nieuwe smartphone wenst bij het abonnement dan zou ik zeker geen contract voordien afsluiten. Gezien je dan vastgebonden staat voor een jaar aan dat abonnement. Ik vermoed dat het mogelijk is om een gsm aan te schaffen binnen het pakket maar daarvoor verwijs ik door naar de klantendienst.

Prettige

avond
Matthias Dobbels

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Dank je wel! En kan je ook bv programma's van gisteren gewoon herbekijken of moest je die echt opgenomen hebben?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Elketje81 je moet die opnemen. Niet interessant, gewoon uitvegen. Buiten het nieuws, terzake en zo neem ik alles op. Voordeel is dat je van een serie dan eens een paar afleveringen na elkaar kunt bezien. En ook de reclames doorspoelen

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Oh jammer, want ik vergeet soms eens iets op te nemen. Bij telenet kan je met play more tot 6 dagen terug gaan om veel dingen te herbekijken

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen