annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promo als bestaande klant gebruiken?

Topic gestart op: 14-10-24 10h23

Antwoorden: 7 antwoorden

arc0ss
Gewaardeerd verkenner

Promo als bestaande klant gebruiken?

OPGELOST

Wij zijn reeds jaren klant bij Orange.

Ik deed eens een vergelijkingstest om te bekijken als we nog steeds voordelig zitten. Nu zie ik dat Orange een promo heeft waardoor we een jaar lang maandelijks €20 minder zouden kunnen betalen. Kan ik als bestaande klant hier gebruik van maken?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@arc0ss 

Het is nooit verkeerd om de providers te vergelijken en dat moet je eigenlijk eens in de zo veel tijd doen. het is ook niet altijd gezegd dat je nu met een totaal pakket beter bent bij Orange of bij Proximus of Telenet. Soms kan het voordeliger zijn om je diensten te splitsen. 

Kijk naar je portemonnee maar ook naar het geen je nodig hebt. Als je onbeperkt vast internet moet en wil hebben kan je overal terecht maar voor de gsm is het anders. Heb je wel onbeperkt mobiel internet nodig en heb je wel onbeperkt bellen nodig ? Allemaal dingen die je je eens moet afvragen en bekijken. Iemand die maandelijks 10 GB mobiele data verbruikt maar een abonnement heeft van € 50 met alles onbeperkt betaald gewoon veel te veel. 

En betreft de mobiele abonnementen zijn de operatoren zeer verschillend. Daar moet je dus naar kijken en vergelijken. 

Kwa tv aanbod is het bijna overal wel hetzelfde maar hier en daar verschillen de dingen wel denk aan terug kijk tv of een aanbod voor een film dienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Elien1234
Aspirant verkenner

Is niet mogelijk om als bestaande klant te krijgen, maar soms krijg je als bestaande klant ook wat voordelen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@arc0ss 

Toen je klant ben geworden heb je ook waarschijnlijk een promotie gehad en diegene die toen al klant waren hebben ook deze promotie niet gekregen , want dat geldt voor nieuwe klanten. 

Zo is dat elke maand wel en heel het jaar door dat er promotie's zijn en dat nieuwe klanten die wel krijgen. Je zou dan al elk half jaar moeten switchen om je promotie's te krijgen , moest je hem echt persé willen hebben. Maar of het de moeite loont .... , nee daar ben ik bijna wel zeker dat het de moeite niet is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Geldt enkel voor nieuwe telefoon nummers, @arc0ss 

Promo alleen online beschikbaar:

Geldig voor alle nieuwe abonnementen. De promotie wordt automatisch toegepast tijdens de bevestiging van je bestelling.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen