Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-12-18 12h00
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik was consultant van Smart SN, dochterbedrijf van Orange. Eén van mijn eerste klanten, een goede vriend, koos voor Orange dankzij mij. Ik ben uit woede gestopt bij Smart, mede vanwege onderstaande:
De ellende was sindsdien niet te overzien. Geen of nauwelijks communicatie met Orange. De bal werd voortdurend teruggespeeld naar Telenet. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs de technieker die uiteindelijk de installatie MOCHT neerleggen en mijn goede vriend in alles hielp, werd op zijn vingers getikt door Orange! Hij mocht geen service leveren.
Mijn klant betaalde ondertussen maandelijks wel automatisch de facturen maar heeft meer dan een half jaar geen tv en internet gehad! Uiteindelijk is hij van pure ellende sinds kort maar naar Proximus gegaan. Heeft-ie tenminste ook nog Netflix.😡
Nu pas, dus 11 maanden later! heeft hij de bevestiging dat hij Orange kan opzeggen en hij twee maanden terugbetaald krijgt. Dit is een grote schande. Zowel van Smart SN die niets heeft gedaan om te helpen, maar het meest van Orange vanwege verregaande wanprestatie. Er is veel tijd, energie en frustratie verloren gegaan. Er wordt nauwelijks iets terugbetaald.
Orange: wat gaan jullie nu echt terugbetalen? Ik eis namens mijn klant dat jullie hem volledig compenseren.
Bizar verhaal, altijd al goed geholpen door de klantendienst, zeer vriendelijk contact...
Een heel droevig verhaal en alle begrip voor uw woede en frustratie, maar hier gaan we daar weinig aan kunnen doen hoor, wij zijn ook zelf allemaal maar klanten die elkaar helpen met info, tips en ervaring.
Ik was consultant van Smart SN, dochterbedrijf van Orange. Eén van mijn eerste klanten, een goede vriend, koos voor Orange dankzij mij. Ik ben uit woede gestopt bij Smart, mede vanwege onderstaande:
De ellende was sindsdien niet te overzien. Geen of nauwelijks communicatie met Orange. De bal werd voortdurend teruggespeeld naar Telenet. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs de technieker die uiteindelijk de installatie MOCHT neerleggen en mijn goede vriend in alles hielp, werd op zijn vingers getikt door Orange! Hij mocht geen service leveren.
Mijn klant betaalde ondertussen maandelijks wel automatisch de facturen maar heeft meer dan een half jaar geen tv en internet gehad! Uiteindelijk is hij van pure ellende sinds kort maar naar Proximus gegaan. Heeft-ie tenminste ook nog Netflix.😡
Nu pas, dus 11 maanden later! heeft hij de bevestiging dat hij Orange kan opzeggen en hij twee maanden terugbetaald krijgt. Dit is een grote schande. Zowel van Smart SN die niets heeft gedaan om te helpen, maar het meest van Orange vanwege verregaande wanprestatie. Er is veel tijd, energie en frustratie verloren gegaan. Er wordt nauwelijks iets terugbetaald.
Orange: wat gaan jullie nu echt terugbetalen? Ik eis namens mijn klant dat jullie hem volledig compenseren.
Ugh @Ingrid1,
Hier zullen we je helaas niet verder kunnen helpen, aangezien we geen deel uitmaken van onze klantendienst. Tribe is een interactief platform voor wederzijdse ondersteuning tussen gebruikers.
Heel jammer dat jij en je vriend dit hebben moeten ervaren, maar het is belangrijk om de klantendienst van Orange te contacteren.
Heeft je vriend reeds contact opgenomen met de klantendienst via de sociale kanalen Facebook & Twitter? Zij kunnen dit uitspitten voor hem.
Zing met alle stemmen van de wind
✋ Totems Saluut ✋
Ik las hier en daar antwoorden van Orange.
Bovendien mag het wel eens bekend worden hoe deze firma handelt.
@Ingrid1 schreef:Ik las hier en daar antwoorden van Orange.
Bovendien mag het wel eens bekend worden hoe deze firma handelt.
Ja dat klopt, maar de medewerkers van Orange die je hier soms aan het werk ziet hebben als taak om het forum in goede banen te leiden en houden. Voor behandeling van echte problematiek zullen ook zij u doorverwijzen naar de klassieke kanalen.
En natuurlijk is dit ook een plaats waar je eens uw hart kunt luchten en stoom aflaten, waarom niet. Ervaring delen hoort er ook bij, ook als het niet altijd positief is.
Ik duim alleszins mee voor een goede afloop van uw verhaal