annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte service Orange

Topic gestart op: 17-12-18 12h00

Antwoorden: 10 antwoorden

Ingrid1
Aspirant scout

Slechte service Orange

Ik was consultant van Smart SN, dochterbedrijf van Orange. Eén van mijn eerste klanten, een goede vriend, koos voor Orange dankzij mij. Ik ben uit woede gestopt bij Smart, mede vanwege onderstaande:

De ellende was sindsdien niet te overzien. Geen of nauwelijks communicatie met Orange. De bal werd voortdurend teruggespeeld naar Telenet. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs de technieker die uiteindelijk de installatie MOCHT neerleggen en mijn goede vriend in alles hielp, werd op zijn vingers getikt door Orange! Hij mocht geen service leveren.

Mijn klant betaalde ondertussen maandelijks wel automatisch de facturen maar heeft meer dan een half jaar geen tv en internet gehad! Uiteindelijk is hij van pure ellende sinds kort maar naar Proximus gegaan. Heeft-ie tenminste ook nog Netflix.😡

Nu pas, dus 11 maanden later! heeft hij de bevestiging dat hij Orange kan opzeggen en hij twee maanden terugbetaald krijgt. Dit is een grote schande. Zowel van Smart SN die niets heeft gedaan om te helpen, maar het meest van Orange vanwege verregaande wanprestatie. Er is veel tijd, energie en frustratie verloren gegaan. Er wordt nauwelijks iets terugbetaald. 

Orange: wat gaan jullie nu echt terugbetalen? Ik eis namens mijn klant dat jullie hem volledig compenseren.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Herihor
Leidende verkenner

Bizar verhaal, altijd al goed geholpen door de klantendienst, zeer vriendelijk contact...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ingrid1

Een heel droevig verhaal en alle begrip voor uw woede en frustratie, maar hier gaan we daar weinig aan kunnen doen hoor, wij zijn ook zelf allemaal maar klanten die elkaar helpen met info, tips en ervaring. Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik was consultant van Smart SN, dochterbedrijf van Orange. Eén van mijn eerste klanten, een goede vriend, koos voor Orange dankzij mij. Ik ben uit woede gestopt bij Smart, mede vanwege onderstaande:

De ellende was sindsdien niet te overzien. Geen of nauwelijks communicatie met Orange. De bal werd voortdurend teruggespeeld naar Telenet. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs de technieker die uiteindelijk de installatie MOCHT neerleggen en mijn goede vriend in alles hielp, werd op zijn vingers getikt door Orange! Hij mocht geen service leveren.

Mijn klant betaalde ondertussen maandelijks wel automatisch de facturen maar heeft meer dan een half jaar geen tv en internet gehad! Uiteindelijk is hij van pure ellende sinds kort maar naar Proximus gegaan. Heeft-ie tenminste ook nog Netflix.😡

Nu pas, dus 11 maanden later! heeft hij de bevestiging dat hij Orange kan opzeggen en hij twee maanden terugbetaald krijgt. Dit is een grote schande. Zowel van Smart SN die niets heeft gedaan om te helpen, maar het meest van Orange vanwege verregaande wanprestatie. Er is veel tijd, energie en frustratie verloren gegaan. Er wordt nauwelijks iets terugbetaald. 

Orange: wat gaan jullie nu echt terugbetalen? Ik eis namens mijn klant dat jullie hem volledig compenseren.

Ugh @Ingrid1,

 

Hier zullen we je helaas niet verder kunnen helpen, aangezien we geen deel uitmaken van onze klantendienst. Tribe is een interactief platform voor wederzijdse ondersteuning tussen gebruikers. 

 

Heel jammer dat jij en je vriend dit hebben moeten ervaren, maar het is belangrijk om de klantendienst van Orange te contacteren. 

Heeft je vriend reeds contact opgenomen met de klantendienst via de sociale kanalen Facebook & Twitter? Zij kunnen dit uitspitten voor hem.  

 

Zing met alle stemmen van de wind
Totems Saluut

0 pluimen
Ingrid1
Aspirant scout

Ik las hier en daar antwoorden van Orange.

Bovendien mag het wel eens bekend worden hoe deze firma handelt. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ingrid1  schreef:

Ik las hier en daar antwoorden van Orange.

Bovendien mag het wel eens bekend worden hoe deze firma handelt. 


Ja dat klopt, maar de medewerkers van Orange die je hier soms aan het werk ziet hebben als taak om het forum in goede banen te leiden en houden. Voor behandeling van echte problematiek zullen ook zij u doorverwijzen naar de klassieke kanalen.

En natuurlijk is dit ook een plaats waar je eens uw hart kunt luchten en stoom aflaten, waarom niet. Ervaring delen hoort er ook bij, ook als het niet altijd positief is.

Ik duim alleszins mee voor een goede afloop van uw verhaal Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen