Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-20 20h54
Antwoorden: 3 antwoorden
Iemand die weet of er plannen zijn voor een sportaanbod? Gelijk play sports (telenet) & proximus dit ook heeft ..
Iemand die weet of er plannen zijn voor een sportaanbod? Gelijk play sports (telenet) & proximus dit ook heeft ..
Ugh @davypeels,
Er bestaat al een sportaanbod in onze LOVE-pack : Je hebt toegang naar Eleven Sports 1,2, Eurosport 1, 2, daarbij heb je nog toegang naar de sportjournalen op al de klassieke kanalen. Je kan ook je favorieten sporten streamen via het LOVE-internet.
Totem's groeten,
Totem
@davypeels Zo ver bekend zijn er geen plannen voor sport kanaal of kanalen. Je hebt al wel sports inbegrepen in je love pack dus daar kan je gebruik van maken. En denk voor de rest Orange een beetje in de gaten houden en volgen betreft toekomst plannen 😁
@davypeels Ik denk dat het afhangt van het abonnement dat je hebt als ik me niet vergis, voor meer info kun je 5000 bellen en je probleem uitlegge.
Groetjes
Superbonbon