Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-21 10h51
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Kan iemand me helpen? Heb een vraagje, heb mijn orange materiaal tussen 1-15 april teruggestuurd via bpost te lier. Had een ticketje meegekregen als bewijs, dit heeft mijn schoonvader per ongeluk weggegooid na het poetsen van mijn auto aangezien ik met een gebroken knieschijf gehad. Van Orange en deurwaarder nu ondertussen al aanmaningen gekregen om te betalen, heb al diverse malen naar klantendienst Orange gebeld, zij verwezen me door naar BPOST, heb met hun contact opgenomen, en zij zeggen dat ze niets kunnen terugvinden op naam of dergelijke, en dat ik met Orange contact moet opnemen. Dus je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door beide partijen. En nu reageert de klantendienst van BPOST zelfs niet meer!!! Wat ik niet snap is dat als Orange het pakketje niet heeft ontvangen, het ook niet retour wordt gestuurd door BPOST naar de particuliere klant die het pakketje naar Orange opstuurd. Dus er moet dit toch iemand hebben aangenomen bij Orange?!?
Dat wordt een lastig verhaal want je krijgt inderdaad een bewijsje mee dat je kan door sturen naar Orange dat je ook daadwerkelijk alles hebt ingeleverd. Dat het bewijs nu in de prullenbak is beland daar kan Orange niet veel aan doen. Als Bpost de zending kwijt geraakt is en Orange dus niks ontvangen heeft is het normaal dat die bij de klant komen aankloppen om te zeggen waar zijn onze materialen.
Je kan nog eens proberen je verhaal te doen via Messenger als je Facebook hebt of eventueel via Twitter als je daar een account hebt en nog eens de situatie uitleggen. Maar als de Bpost die zending dus kwijt is en alles verloren gegaan is vrees ik er voor dat je in dit geval opdraait voor de kosten want Orange heeft geen enkel bewijs dat alles terug gestuurd is.
Bedankt voor de info, heb via messenger het verhaal nog eens gedaan, elke keer wel een andere persoon gehad, die zeiden dat ze niets konden doen, omdat dit bij het incasso bureau lag, etc... heb hun verteld dat ik naar test-aankoop ging gaan en mensen ging verzamelen omdat er toch meerdere mensen dit de laatste tijd voorhadden zoals ik kon lezen op het forum. Dan konden ze het dossier ineens afsluiten, ook het incassobureau verwittigd, en alle kosten vervallen....
Bij deze Orange toch bedankt om dit zelf op te lossen.