Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 19h45
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik heb na stopzetting van mijn abonnementen geheel volgens de instructies ontvangen via mail de modem, versterker, kabels, afstandbediening en dergelijke teruggestuurd naar Orange. Via Bpost heb ik een bevestiging dat het pakket is aangekomen op 19 december. Toch kreeg ik deze week nog een rappel per mail én per sms dat ik mijn materialen nog moet terugsturen ... communicatieprobleem tussen verschillende diensten of gewoon slechte wil ??
Ik kan op geen enkele manier bevestiging krijgen van Orange zelf dat ze mijn pakket wel degelijk hebben ontvangen ??
@ChristiaanB Ik heb dit ook aan de hand gehad. Dit komt doordat Bpost blijkbaar niet alles door geeft aan Orange. Het beste is om een mail te doen naar Orange met uw bewijs wat u heeft gekregen. Dat is dat kleine bonnetje en scan dat in. Zo heb ik het ik opgelost toen en het was in orde.
mailen naar waar ? Ik kan als ‘niet klant’ al niet veel meer doen ...
@ChristiaanB hierbij wat extra info . Druk op de link en u kan daar de gegevens in geven. Ook het bewijs van de Bpost kan daar bij gezet worden en het is opgelost. Dit is een aparte link heb ik net ook gevonden dus blijkbaar gaat er veel mis met de comunniucatie onderling. En betreft die ' boete ' niet te veel van aantrekken. Dat is gewoon om de klant bang te maken of zo want iedere klant heeft een maand de tijd om alles binnen te brengen. Deze maand gaat in vanaf het moment van stopzetting.
Hallo. Ik had die link uiteindelijk ook gevonden gisterenavond. Na veel zoeken. Het zou misschien beter zijn dat men die link ook meteen meestuurt met de instructies voor het terugsturen van het materiaal.
Toch bedankt voor de moeite. Leuk en constructief forum. Zelfs op kerstmis ☺️