annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tijd voor nieuwe ontwikkelingen .....

Topic gestart op: 07-10-21 12h51

Antwoorden: 26 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Tijd voor nieuwe ontwikkelingen .....

Door de tijd heen zijn er al verschillende dingen veranderd bij Orange , denk hierbij aan de nieuwe Go abonnementen als ook de nieuwe toevoeging van de Orang Plus app. 

Maar eigenlijk zijn die veranderingen relatief klein ten opzichte van de andere providers. Zo heeft Telenet de One pakketten gelanceerd en Proximus heeft dan weer gesleuteld in zijn packs en mobile abonnementen. 

Wanneer gaat Orange uitbreiden in de pakketten? Dat wil zeggen :

* Go Unlimited minimaal optrekken naar 40 GB per maand of beter nog geheel onbeperkt maken. Zie Proximus die dat ook kan aanbieden.

* de nieuwe decoder die al enige tijd op de planning staat.

* terug kijk tv in het Love pack toevoegen en ook Orange tv beschikbaar maken op pc of laptop.  

Heb een beetje het idee dat Orange aan het stil vallen is op bepaalde vlakken. Weet dat het ook tijd en investeringen kost om bepaalde dingen te realiseren maar toch had ik wel iets als een antwoord verwacht op de andere spelers. 

Ondertussen heeft Lyca mobile ook gesleuteld aan zijn formules en daar komt nog eens bij Hey telecom. Die is opgezet maar je krijgt er zelfs meer mobiele data voor minder geld per maand ( € 25 ). 

Dus denk dat het tijd wordt om echt eens iets nieuws en echt concurrerent terug op de markt te zetten. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
26 ANTWOORDEN 26
Anonymous
Niet van toepassing

@Hippie1727 @MustafaY @patrick2 

Dat komt wel , geduld , trouwens ik heb geen klagen , mijn Go Unlimited Special Edition is ALTIJD aan 30 euro per maand i.p.v. 40 euro , ben echt blij dat ik terug geswitcht ben toen ! , maar inderdaad de 30 GB aan volle snelheid zal hoger mogen.

 

Groeten,

bigM

Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik sluit me hierbij aan, hoog tijd voor verandering! 😃

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Inderdaad, hier wordt de koe bij de hoorns gevat.

- Unlimited is al helemaal niet Unlimited. Ja als je tevreden bent met internet dat zo vertraagt wordt dat het bewust onbruikbaar wordt.

- Geen ondersteuning met e-Sim voor Apple Watch 4G.

- Geen One zoals Telenet.

- En al helemaal geen nieuws rond 5G. Ok, full 5G is er helemaal nog niet maar ook weer bij concurrentie zoals Proximus heb je toch al 5G Light.

Er is te weinig vernieuwing bij Orange. Proximus met de 5G, Telenet met de One en de 4G Apple Watch ondersteuning. 

Vroeger had je nog extraatje zoals Coyote. Nu krijg je bij Go abonnementen pro diensten. Zaken zoals Second Call zouden gewoon bij elk gsm abonnement moeten zitten zelfs bij concurrentie. Dit noem ik geen extraatje maar basis aan een gsm abonnement. Alsof je MMS en SMS ook als extraatje zou moeten zien.

Data_w
Ervaren verkenner

Volledig mee eens ondersteuning voor de Apple Watch LTE wordt al 3 jaar beloofden als eerste met full 5G uitkomen zou toch al een stap in de richting van innovatie zijn, nu lopen ze precies alleen maar achter…. Zelfs de snelheid van 4G is door Proximus al een paar keer verhoogd, wat je van orange niet kan zeggen.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Totem @MustafaY  : Go Unlimited mag idd 40 GB worden of volledig onbeperkt ! is echt hoog tijd !!!!

Waar is 5G?? Esim via de app ? Ondersteuning Smartwatch ? 

 

 

Groeten,

bigM

Leden met de meeste pluimen