annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toekomstgerichte plannen?

Topic gestart op: 02-04-21 12h37

Antwoorden: 12 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Toekomstgerichte plannen?

Zijn er voor in de nabije toekomst plannen voorzien op gebied van hard -en software voor LOVE klanten?

Wat ik vooral mis als LOVE klant:

1. Een kleiner formaat (eventueel 4k) decoder met opnames via de cloud. Anno 2021 is de huidige baksteen decoder echt wel "temps passé" in mijn ogen. 

2. Mogelijkheid om TV te kijken via de browser van vaste pc of laptop. Nu kan het jammer genoeg enkel via de app.

3. Terugkijk TV

4.Bij een defect aan de decoder kan dit enkel opgelost worden door het sturen van een technieker. Orange shops zouden nieuwe decoders in stock moeten hebben zodat het defect exemplaar kan omgeruild worden.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Julie79
Gewaardeerd verkenner

Dat zijn voor mij ook enkele zaken die mij tegenhouden om over te stappen naar Orange. Hopelijk lezen ze dit allemaal en doen ze er iets aan, dan gaan ze toch veel meer klanten krijgen denk ik.

Niki1991
Veteraan verkenner

@Thomas_D_W ik kan je hier meer dan gelijk in geven. Wanneer je een vraag hebt op gebied van hard- of software is telkens het antwoord "We zijn er mee bezig" of "Hou zeker onze kanalen verder in de gaten". Ik vind ook dat corona tegenwoordig heel makkelijk als excuus gebruikt wordt. Ok, het virus is er, maar de wereld stopt niet met draaien he.

 

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Als ik de antwoorden lees van anderen dan vrees ik dat er op korte termijn geen vernieuwing zal komen.

De huidige modem (docsis 3) is minder betrouwbaar dan de laatste versie (docsis 3.1). Regelmatig mag ik de modem resetten.

Dat Orange weigert om defecte modems of decoders te laten omruilen in de Orange-shops is niet echt klantvriendelijk. Met geluk heb je een technieker de dag erna maar als je pech hebt?

We weten ook dat de decoders niet echt stabiel zijn. Regelmatig mag je deze resetten.
Over de app zelf, de laatste update dateert voor de coronaperiode. Het is leuk dat je opnames kan beheren en live-tv kan bekijken maar dit beschouw ik echt wel als pure basisfunctionaliteit.

Opnames bekijken via de app is een veelgevraagde toepassing maar we horen steeds "we zijn er mee bezig".  Dito met de website, een app is niet nodig maar eenvoudig via uw notebook even een programma meepikken zou toch leuk zijn. 

Als ik dan naar de concurrentie gaat zien dan kan ik alleen maar vaststellen dat Orange voor mij persoonlijk meer en meer minder toegevoegde waarde heeft dan een aantal jaren geleden.

Internet, 100 Mbps download en 10 Mbps upload zijn gedateerd, de downloadsnelheid is persoonlijk voor mij van minder belang maar de upload is echt niet meer van deze tijd. 
Ik kan de optie van 15€ nemen maar wat is dan de meerwaarde nog van Orange? Dan is het prijsverschil met Telenet miniem.

Yugo biedt voor een aantal euro's meer dezelfde basisfunctionaliteit maar de extra's maken het wel flexibeler en aantrekkelijker.

Hebben we een decoder nodig? Een 4K decoder is leuk maar het is niet meer noodzakelijk. Een goede Orange app met een android-box of apple-tv biedt meer flexibiliteit. Financieel zou dit ook voor Orange beter uitkomen, geen ondersteuning nodig omtrent de werking van of vragen over defecte decoders. Investeer dat geld liever in opties zoals uitgesteld tv kijken of opnames via een server.

Algemeen ben ik tevreden over Orange maar als de meerwaarde zoek is dan is tevredenheid voor mij geen argument om klant te blijven. Soms vraag ik mij af ze bij Orange wel een degelijke visie hebben op de toekomst? 

Gregory
Wijze
Wijze

Het schijnt, ik heb het ook maar gelezen, dat er een Android TV box in de pipeline zit

Oui, une Box Android TV pour Orange Belgique est e... - Tribe

 

Leden met de meeste pluimen