annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toekomstgerichte plannen?

Topic gestart op: 02-04-21 12h37

Antwoorden: 12 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Toekomstgerichte plannen?

Zijn er voor in de nabije toekomst plannen voorzien op gebied van hard -en software voor LOVE klanten?

Wat ik vooral mis als LOVE klant:

1. Een kleiner formaat (eventueel 4k) decoder met opnames via de cloud. Anno 2021 is de huidige baksteen decoder echt wel "temps passé" in mijn ogen. 

2. Mogelijkheid om TV te kijken via de browser van vaste pc of laptop. Nu kan het jammer genoeg enkel via de app.

3. Terugkijk TV

4.Bij een defect aan de decoder kan dit enkel opgelost worden door het sturen van een technieker. Orange shops zouden nieuwe decoders in stock moeten hebben zodat het defect exemplaar kan omgeruild worden.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

@Niki1991 Denk dat er een Android TV box in mijn Sony TV zit.

Decoder - heb er eigenlijk ook geen probleem mee.  Ik neem bijna alles op, zeker series.  Dan kan ik achteraf een heel seizoen bezien, iets van een 2 a 3 afleveringen per avond.  Kan ik ook reclame doorspoelen

Terugkijk TV heb ik eigenlijk ook niet zo direct nodig, ik neem alles op en wat het nieuws, ter zake en de afspraak betreft zet ik die op pauze als ik te vroeg ben

Anderen kunnen uitzien naar nieuwigheden - ik ben er gerust in

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Vorig jaar , beter gezegd eind vorig jaar , heb ik hetzelfde gesteld als vraag. En daar zijn een aantal dingen uitgekomen :

* Er komt een nieuwe decoder maar welke of wat voor iets het is geen idee daar is niks over gezegd geweest. 

* Terug kijk tv zal er niet komen waarschijnlijk maar alles kan zo maar veranderen. 

* Er gaat een webversie komen van Orange tv op de pc maar dat moet nog uitgerold worden. Vorig zou dit al aan de orde geweest zijn maar door de Corona zou het vertraging hebben opgelopen. Dus houd hier vooral in de gaten als de website en andere social media kanalen. 

* De decoders zullen nooit in een shop omgewisseld gaan worden en ook de modems niet. Dit is iets wat ik zelf al een paar keer aangehaald heb maar Orange wil hier niet aan beginnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@patrick2 

Ik had jou post al eens gelezen maar vond het nogal vrij stil worden hieromtrent. Daarom dit onderwerp een beetje levend houden. 😃

Leden met de meeste pluimen