annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toekomstgerichte plannen?

Topic gestart op: 02-04-21 12h37

Antwoorden: 12 antwoorden

Niki1991
Veteraan verkenner

Toekomstgerichte plannen?

Zijn er voor in de nabije toekomst plannen voorzien op gebied van hard -en software voor LOVE klanten?

Wat ik vooral mis als LOVE klant:

1. Een kleiner formaat (eventueel 4k) decoder met opnames via de cloud. Anno 2021 is de huidige baksteen decoder echt wel "temps passé" in mijn ogen. 

2. Mogelijkheid om TV te kijken via de browser van vaste pc of laptop. Nu kan het jammer genoeg enkel via de app.

3. Terugkijk TV

4.Bij een defect aan de decoder kan dit enkel opgelost worden door het sturen van een technieker. Orange shops zouden nieuwe decoders in stock moeten hebben zodat het defect exemplaar kan omgeruild worden.

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
Niki1991
Veteraan verkenner

@Gregory 

dat is eigenlijk ook geen moment te vroeg. Benieuwd of hij dit jaar nog uitkomt. 😀

Pas op, de huidige decoder werkt op zich wel prima, doet wat het moet doen, maar nogal traag he...

@Totem als je testpersonen nodig hebt, je weet me te vinden. 😁

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

en dan is het nog afwachten of die box netflix ik 4k kan doen 25 Best Android TV Boxes For 2021 [We’ve Tested Them All] (androidpcreview.com)

 

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@Gregory 

Eigenlijk best wel schrijnend hoe het er hier aan toe gaat tegenover bijvoorbeeld Orange in Frankrijk. Die staan op gebied van technologie al 10 stappen verder dan hier...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is een veel grotere markt, he.  Veel meer klanten per operator.  Mee inkomsten.  Kunnen dus ook meer doen

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@Gregory 

Volledig akkoord met je stelling dat daar een grotere markt is, maar wij Belgen betalen ook meer dan genoeg voor telecom tegenover Frankrijk. 

Leden met de meeste pluimen